Assalamualaikum wbt,

Siapa yang alami masalah anak eczema? Macam mana perasaan anda? Kak wawa pasti, naluri seorang ibu inginkan yang terbaik untuk anaknya. Kak wawa pasti juga, anda tak biarkan anak-anak terus dihantui dengan kegatalan akibat eczema kan?

Sudah jumpa solusi hilangkan eczema anak anda? Atau masih tercari-cari produk yang sesuai untuk hilangkan eczema yang dialami oleh anak anda?

Kak wawa nak kongsikan testimoni eczema anak hilang tanpa tinggalkan parut pada anak. Dibawah ini adalah Puan Nadiah yang mempunyai anak eczema. Setiap malam anaknya menggaru sehingga berdarah kaki. Kecian bila kita yang mendengar ni. Apatah lagi anak-anak kecil yang masih tak tahu apa-apa. 

Terdapat pelbagai jenis eczema yang biasa anak-anak alami. Eczema bukan sahaja dikalangan kanak-kanak, malah bayi dan juga orang dewasa turut mengalaminya. APAKAH JENIS ECZEMA?

Kenangan.

Eczema Hilang Dalam Masa 5 Hari Dengan Shaklee Kenali Ekzema Dan Cara Merawat Dengan Set Penyakit Kulit Shaklee Testimonial Set Eczema Shaklee Untuk Bayi Dan Orang Dewasa  SET EKZEMA SHAKLEE BAGAIMANA SHAKLEE BANTU ECZEMA ANDA Eczema Hilang Dalam Masa 5 Hari Dengan Shaklee  ekzema pada orang dewasa  rawatan ekzema secara tradisional  punca ekzema Testimoni Eczema - Ikhtiar Anak Eczema dengan Shaklee Testimoni Anak Eczema Teruk

Kenangan apa? Nampak betis Zahin yang bertompok tu? Zahin dulu ada eczema. Kat pipi area telinga dan betis. Kesian malam-malam garu sampai berdarah. Habis terkena cadar.
Ummi Abi yang lena tidur pun jadi bulat mata bila tengok darah atas katil. Nasib baik baru anak sorang masa tu 😁

Eczema dia mula masa dia 1 tahun 4 bulan. Gambar ni masa dia cukup 2 tahun.
Alhamdulillah masa umur 3 tahun lebih eczema dah takde dan kulit pun tak ada kesan parut 
Zahin makan Nutriferon (memang fav dia). Dan fully bf sampai 3 tahun 4 bulan. Dan Ummi nya ni amalkan Set Menyusu Shaklee.
Ikhtiar sihat itu sunnah  - Puan Nadiah






Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai

Pengeposan ke seluruh Malaysia