Assalamualaikum wbt,

Pernah dengar nama Julian Yee? Ramai yang tidak tahu siapa sebenarnya Julian Yee. Julian Yee sinonim dengan sukan Ice Skating dan digelar sebagai Figure Skater. Kita jarang dengar sukan ice skating dekat Malaysia, sebab kita bukanlah negara yang mengalami musim sejuk. Biasanya sukan ice lebih dominent oleh negara yang mempunyai 4 musim.

Istimewanya Julian Yee, walaupun dibesarkan di Malaysia negara yang memiliki musim panas ini mampu bersaing dalam sukan ice skating ini hingga ke peringkat antarabangsa. 

Julian Yee Atlet Malaysia Pertama Di Perkasa Dengan Performance Shaklee, Julian Yee, Siapa julian yee, julian yee dan shaklee, atlet malaysia makan shaklee, siapa atlet ice skating malaysia makan shaklee, atlet malaysia amal produk shaklee Siapa julian Yee, shaklee johor shaklee pengerang shaklee vivix vivix shaklee
PELUNCUR ais negara, Julian Yee berharap dapat meneruskan momentumnya dengan beraksi lebih banyak kejohanan bertaraf dunia. - Foto EPA
Menurut Berita Harian Online,

KUALA LUMPUR: Selepas membuat penampilan pertama yang positif di Sukan Olimpik Musim Sejuk di Pyeongchang, Korea Selatan, peluncur ais negara Julian Yee kini berharap dapat meneruskan momentumnya dengan beraksi lebih banyak kejohanan bertaraf dunia. 
Julian, yang berpangkalan di Kanada, berkata penampilan sulungnya di temasya itu adalah pengalaman yang cukup berharga. 
Dia terlepas satu anak tangga untuk mara ke final tetapi berjaya memperbaiki catatan peribadi terbaiknya. 
"Kini acara saya sudah berakhir, saya boleh katakan ia (Pyeongchang) satu pengalaman yang cukup baik beraksi di sini. Ia tidak seperti pertandingan lain, lagipun ini adalah Olimpik," kata atlet berusia 20 tahun itu. 
"Bersaing dalam kalangan peluncur air kelas dunia di sini - yang terbaik antara yang terbaik - adalah cabaran yang cukup besar, bukan hanya kepada saya tetapi seluruh pasukan (termasuk jurulatih dan pegawai kem negara). 
"Selain daripada kejohanan itu sendiri, ia juga suasana pertandingan berbeza buat saya. Kami tinggal di perkampungan sukan, bergaul dengan atlet lain, ia pengalaman berbeza dan kami perlu menyesuaikan diri. 
"Kami juga mengharungi lebih banyak sesi latihan sebelum pertandingan berbanding kebiasaan kerana kami sampai lebih awal sebelum majlis pembukaan." 
Julian diberi penghormatan membawa Jalur Gemilang bagi kontinjen negara pada majlis pembukaan temasya itu. 
Kejohanan seterusnya yang bakal disertai Julian ialah Kejohanan Dunia di Milan pada 19 hingga 25 Mac, kejohanan yang sama pentingnya dengan Olimpik Musim Sejuk. 
"Pyeongchang ialah titik permulaan dan kami akan memperbaiki prestasi di pertandingan seterusnya. Tumpuan selepas ini ialah Kejohanan Dunia di Milan bulan depan, saya harap akan beraksi lebih baik di sana," kata Julian yang menamatkan saingan di Kejohanan Dunia Helsinki tahun lalu di tangga ke-22.

Apa yang kak wawa nak kongsikan dengan korang semua adalah, Julian Yee merupakan satu-satunya atlet yang diperkasa dengan minuman shaklee iaitu "PERFORMANCE DRINK".

Shaklee tidak menaja atlet ini, tetalian Julian Yee sendiri yang minum dan merasai kehebatan Performance Drink

Kenapa shaklee tak ada samada artis mahupun atlet? 

Ini kerana Syarikat shaklee yakin dengan kualiti produk tanpa perlukan duta dari orang glamour atau femes untuk melariskan produk. Tetapi, shaklee memiliki lebih jutaan distributor dan pengguna seluruh dunia, di mana mereka inilah yang menjadi duta sebenar produk shaklee.

Kami telah merasai kehebatan dan kerbekesanan produk shaklee sehinggakan, kami sendiri yang menyebarkan pada orang lain. Waima, ada dikalangan artis yang menggunakan produk shaklee.

Bagi kami, artis yang gunakan produk shaklee cuma biasa-biasa sahaja. Namun, lebih luar biasa apabila produk shaklee digunakan oleh Angkasawan, Juruterbang Pertama yang mengunakan kuasa kayuhan atau tenaga manusia. Hebat kan? 

Itulah sebab kenapa kak wawa sejak 4 tahun lalu menggunakan produk shaklee tak pernah kecewa dengan produk shaklee.

Siapa yang nak jadi hebat seperti mereka, jom amal makan produk shaklee..")

Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai
Pengeposan ke seluruh Malaysia