Assalamualaikum wbt,


Alhamdulillah, ramai yang dah selamat mendirikan rumah tangga. Asal hari minggu je, penuh jemputan perkahwinan.  Macam biasalah, selepas berkahwin pasti kita mengimpikan zuriat kan.

Ada yang mudah menimang cahaya mata, lepas sebulan kahwin terus ada. Namun, ada juga yang ambil masa untuk lekat baby. Uols janganlah sedih, semua itukan rezeki dari Allah swt.

Apa yang perlu kita lakukan bagi yang belum menimang cahaya mata adalah, ikhtiar, doa serta tawakkal pada Allah swt. Sesungguhnya Allah yang menjadikan samada kita cepat dapat anak, mahupun lambat.

Tiada apa yang mustahil, bila Allah kata "Kun fayakun" , jadilah maka jadilah ia.

Dalam kita bertawakal pada Allah, kita digalakkan untuk berikhtiar. Wawa nak share cara untuk ikhtiar hamil melalui supplemen. Apakah supplemen yang sesuai untuk hamil?

Gambar kat atas tu sesuai untuk uols yang sedang berusaha mendapatkan zuriat.

🐣SET TRY TO CONCEIVE SHAKLEE🐣
.
1. Vitalea
Multivitamin yang mengandungi nutrisi bersamaan 40 jenis lauk pauk. Mengandungi Zat Besi untuk mengelakkan low HB dan anemia. Membantu memberi tenaga dan nutrisi pada bakal ibu.
.
2. B Complex 
Mengandungi 8 jenis Vitamin B yang PERLU untuk tubuh. Menukarkan makanan kepada tenaga, mengelakkan stress. Juga mengandungi Asid Folik untuk menguatkan rahim dan mengelakkan Spina Bifida pada bakal bayi.
.
3. Vitamin C
Meningkat imunisasi pada tubuh bakal ibu yang biasanya berkurangan apabila hamil. Mencantikkan kulit ibu dan bayi.
.
4. ESP
Protein soya yang tidak diubah genetiknya untuk bekalan protein untuk tenaga pada bakal ibu dan penting untuk membantu menguatkan rahim.
.
5. GLA Complex
Mengandungi asid Gamma Linolenik, minyak bunga matahari dan vitamin E membantu meningkatkan kesuburan pada bakal ibu. 
.

Jika uols kenal kawan-kawan yang masih berusaha tu, bolehlah suggest dieorang makan set ini. Kenalkan sekali blog wawa ni. Hihi

Your Trusted SID😘

Atau boleh klik link kat bawah ni ye untuk direct ke whatsapp wawa.