Assalamualaikum wbt,

Performance drink adalah minuman isotonik yang selamat, semulajadi dan halal. Ia membantu badan tidak terhidrasi walaupun kurang minum air. Performance drink bertindak mengekalkan bendalir dalam badan walaupun ketika anda aktif.  Ia berperisa orange namun tiada gula, bahan pengawet dan yang balik best tiada gas.

5 Keunikan Performance Drink

1. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.

2. Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.

3. Ia bukan milk booster, atau minuman penambah susu, sebaliknya membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.

4. Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb 
yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.

5. Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. Budak2 demam pun elok amik ni sebab biasa la budak2 bila dah demam tak selera makan minum. Ia boleh tolong cegah dehydration tu.

Jika anda seorang atlet atau seorang yang aktif, performance drink adalah pilihan terbaik. Ia membantu mengekalkan cecair dalam badan pada masa yang lama.

Info & order,