Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, setelah lama menanti zuriat kini tibalah masa untuk jaga dan berikan yang terbaik untuk si manja dalam perut bump mami.😊

set hamil shaklee terbaik, set hamil, set berpantang shaklee, set menyusu shaklee, set tambah susu shaklee, set cepat baik luka lepas bersalin

🐣SET HAMIL SHAKLEE🐣
.
1. Vitalea
Multivitamin yang mengandungi nutrisi bersamaan 40 jenis lauk pauk. Mengandungi Zat Besi untuk mengelakkan low HB dan anemia.
.
2. B Complex 
Mengandungi 8 jenis Vitamin B yang PERLU untuk tubuh. Menukarkan makanan kepada tenaga, mengelakkan stress. Juga mengandungi Asid Folik untuk mengelakkan Spina Bifida pada bayi.
.
3. Vitamin C
Meningkat imunisasi pada tubuh ibu yang biasanya berkurangan apabila hamil. Mencantikkan kulit ibu dan bayi.
.
4. Ostematrix
Mengandungi Kalsium serta mineral lain untuk tulang dan gigi. Apabila hamil, kalsium dalam badan ibu akan dibekalkan kepada bayi. Jadi ibu perlu mendapatkan kalsium yang cukup dari pemakanan seharian. Mengelakkan sakit pinggang, cramp, dan sembelit ketika kehamilan. Kalsium yang cukup dalam badan ibu mengelakkan rasa mual ketika kehamilan.
.
5. Omega Guard (mula ambil 2nd trimester)
Minyak ikan dari dasar laut (bebas pencemaran merkuri) yang telah melalui 3 kali proses penyulingan untuk memastikan kualiti yang tinggi. Mengandungi % EPA dan DHA tertinggi berbanding jenama minyak ikan yang lain. Penting untuk perkembangan mata dan otak bayi, dan mengelakkan premature delivery.
.
6. ESP
Protein soya yang tidak diubah genetiknya untuk bekalan protein untuk tenaga ibu dan penting untuk perkembangan bayi dalam kandungan.


BELI online di SINI, dan Tuan/Puan hanya perlu tunggu sahaja tempahan tiba di rumah sendiri dengan selamat. Dapatkan harga Promosi sehingga 31 October 2017!


Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai

Pengeposan ke seluruh Malaysia