14 KHASIAT ASAM KEPING

Assalamualaikum wbt,

14 KHASIAT ASAM KEPING
Semalam wawa share gambar kuah ikan singgang di group MAHN, ramai betul yang suka. Salah satu bahan penting nak buat kuah singgang ni mesti kena ada asam gelugur @ asam keping.

Ingatkan saja2 je orang2 tua dulu letak asam dalam kuah ni, rupa-rupanya ada manfaat. Pernah tak korang makan asam tu? Wawa pernah laa try, ya Allah boleh tahan masam.πŸ˜€

Hangpa nak tau dak, khasiat asam keping ni? Nak rahsia kulit cantik? Lepas ni boleh borong asam keping banyak2 naa.hihi

14 Khasiat Asam Keping

πŸ„ Penurun darah tinggi
πŸ„ Mengubati kencing manis
πŸ„ Mengatasi berat badan berlebih
πŸ„ Menambah nafsu makan
πŸ„ Mencegah sakit jantung
πŸ„ Anti tumor
πŸ„ Ubat penyakit cacing
πŸ„ Mengurangi kolesterol jahat
πŸ„ Mengatasi demam
πŸ„ Anti kanser
πŸ„ Membuat kulit awet muda
πŸ„ Anti penuaan dini
πŸ„ Menghaluskan kulit
πŸ„ Melancarkan pencernaan

Bestnyaa, makan asam keping pun boleh jadi awet muda. tapi mashammmm, den tak mampuu. Apa kata cuba sirap ajaib vivix, hanya 1 sudu kecil hari2 boleh jadi muda macam budak sekolah menengah balik. 😘


#FounderBYG
#cantiksemulajadi
Share:

3 comments:

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne