Assalamualaikum wbt,

Pagi ni wawa sempat bertanya kepada sahabat ofis, ayah kepada 3 orang anak perempuan iaitu yang pertama dan kedua (kembar). 

Bayangkan, bagaimana si ibu menjaga anak-anak ini tanpa maid. Si kembar menyusu badan sepenuhnya. Bila wawa tanya si ayah, macam mana pengalaman menjaga ketiga-tiga anak yang umurnya hanya beza 2 tahun. 

Katanya amat-amat penat. Jaga seorang pun dah penat, kini jaga 3 orang jadi tripple penat. OMG.

Katanya, kecian melihat isterinya yang sangat penat menjaga ketiga-tiga anaknya sampaikan dah tak nak anak lagi. Haha. Statement ini wawa rasa kelakar, tapi sebenarnya memang betul. Wawa boleh bayangkan, walaupun belum ada anak tapi sedang menjaga anak buah 2 orang walaupun depa dah umur 5 & 6 tahun pun penat. Inikan pula yang masih kecil.

Bila di tanya, wife ada ambil apa-apa supplemen tak? Katanya tiada sebab wife tak suka makan supplemen, even di paksa pun tak nak. Apa boleh buat, risiko sendiri.")

Kenapa ibu perlu ambil nutrisi atau supplemen? 
Para ibu juga perlu sentiasa berada dalam keadaan yang sihat dan kekal cergas. Sihat disini bermaksud sihat fizikal dan mental. Malah, ibu moden juga perlu sentiasa anggun, cantik dan kekal cergas untuk melaksanakan tanggungjawab dengan cemerlang. Jadi, inilah antara mengapa ibu memerlukan supplemen dari dalaman dan luaran

Supplemen yang di ambil membantu ibu-ibu dan wanita di luar sana lebih sihat, bertenaga, cantik dan cergas sepanjang hari. Pastinya wanita dan ibu-ibu hebat ini dapat melaksanakan tugas harian mereka dengan lebih baik.

Ini antara supplemen asas yang perlu seorang ibu amalkan iaitu ketika hamil dan selepas hamil seterusnya ketika menyusu.



Shaklee menghargai wanita di luar sana dengan mewujudkan set kesihatan buat ibu-ibu dan wanita yang ingin kekal bertenaga sepanjang hari. Ehh, Blogger Irine Nadia pun ambil supplemen shaklee untuk pregnant dan berpantang. Boleh baca SINI.

Tote bag PERCUMA dengan setiap pembelian set diatas. Hubungi wawa +6019-9966576.