Assalamualaikum wbt,

Produk shaklee pasti menjadi pilihan. Ramai juga yang bagitau pada wawa, dulu pernah makan vitamin shaklee. Alhamdulillah, sangat berkesan.

Bila ditanya, kenapa stop bila dah menjadi? Katanya, sebab dah ok berhentilah. 



Setelah sekian lama, kulit kembali kepada masalah lama. Liang pori semakin membesar, kulit berminyak dan sebagainya. 

Mai wawa bagitahu, sebenarnya kulit dan badan kita memerlukan vitamin dan nutrisi lengkap setiap hari. Jika kita mampu makan dan berikan nutrisi lengkap setiap hari, tiada isu kulit jadi rosak dan bermasalah.

Namun, pemakanan harian pada hari ini tidak mampu memberikan nutrisi yang lengkap pada tubuh. Sebab itu, kulit dan badan sering mengalami masalah. Betul ke betul? 

Pernah tak dengar orang yang makan makanan seimbang yang memiliki nutrisi lengkap punyai penyakit dan kulitnya berjerawat? Tidak pernah, yang ada adalah mereka yang tidak cukup nutrisi.

Ok, kembali pada vitamin c tadi. Kenapa kita perlu makan lagi jika kulit kita dah normal dan cantik? Untuk pengetahuan anda, badan dan kulit kita perlukan vitamin c setiap hari. Paling kurang, 100mg vitamin c. 

Dari mana nak dapatkan vitamin c? Banyak sebenarnya, antaranya orange, tauge, kubis, anggur, nenas, strawberi dan lain-lain. Adakah kita mampu makan makanan ini setiap hari? Setiap kali makan ada sayur yang mengandungi viramin c? Buah-buahan ada ambil setiap hari? 

Tidak ada, kalau ada pun belum cukup untuk bekalkan vitamin c pada kulit dan badan kita. 

Solusi yang paling senang untuk dapatkan vitamin c bagi kecantikan kulit yang sejati, pastinya dengan mengamalkan 2 biji vitamin c shaklee setiap hari. Mudah dan praktikal, boleh di bawa ke mana sahaja. 

Orang bijak pilih yang mudah.")