Assalamualaikum wbt,


JenamaTerkenal Timberland kini di ZALORA


Timberland bukanlah suatu nama yang baru di persada fesyen global malah jenama antarabangsa ini telah menjadi jenama kasut boot no 1 dunia sejak mula diperkenalkan lagi. Sehingga kini, jenama Timberland masih berdiri kukuh dan berkembang pesat sehingga kan anda boleh menemui butik cawangan Timberland di merata dunia.  

Jenama boot no 1 di dunia ini sememangnya cukup terkenal dengan mutu kualiti setiap koleksi kasut yang ditawarkan dan dijamin tahan lasak. Koleksi kasut lelaki Timberland ini sesuai untuk digayakan untuk pemakaian kasual, untuk ke pejabat mahupun ketika melakukan aktiviti-aktiviti outdoor. Bukan itu sahaja, Timberland juga turut menawarkan aneka pilihan boot wanita khusus untuk wanita yang aktif.


Apa yang menarik, koleksikasut Timberland ini kini bukan ahaja boleh anda temui di butik-butik cawangan Timberland di ibukota, malah penggemar Timberland Malaysia kini boleh memiliki koleksi boot kegemaran mereka di portal online ZALORA. ZALORA membawakan jenama Timberland ini lebih dekat dengan para pengguna dengan menawarkan khidmat penghantaran secara percuma terus ke rumah anda serta pulangan percuma selama 30 hari selepas tarikh pembelian.



Timberland Boots

Timberland Oxford

Timberland Dress Shoes

Timberland Slip-on


Bukan itu sahaja, di ZALORA, anda boleh membuat pembayaran dengan selamat dan mudah serta anda juga boleh memilih untuk melakukan pembayaran secara ‘cash on delivery’. Mudah bukan? Miliki mana-mana koleksi kasut Timberland online kegemaran anda sekarang juga!