Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Alhamdulillah, wawa doakan kalian yang sudi singgah diteratak wawa ini dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang masa. Amin insyaAllah.

Petang ni wawa nak kongsikan pengalaman Puan Ena yang sudah masuk tahun kedua menggunakan produk shaklee. Pada awalnya, Puan Ena mengamalkan set menyusu, sehinggalah ke set kecantikan, kesuburan (untuk anak kedua) dan berpantang.


Menurut Puan Ena, kulitnya dulu agak kegelapan bukan sedikit sebab atuk dan neneknya juga gelarkan dirinya (hitam-hitam manis). 

Selepas 2 tahun menggunakan produk shaklee, Subhanallah mamanya sendiri juga seakan tak percaya. Sampai tanya puan ena ni, "kak long pakai apa nampak makin cerah." Alhamdulillah, konsisten dengan vitamin shaklee dengan izin Allah jua.

Apa yang puan ena konsisten sepanjang menggunakan produk shaklee.

SHAKLEE EFFECT PUAN ENA.

( yg ni utk set kecantikkan tu ye..ena ada banyak shaklee effect since ena  guna set subur/hamil/berpantang/menyusu/imuniti)

Untuk shaklee effect gambar diatas 
Ena  KONSISTEN   -ESP, VITA C, VITA LEA dan VITA E 

suka masker :  ESP,vita E dan collagen

feveret skincare : nutriwhite foaming cleanser dan nutriwhite mekup remover

effect :

dulu wajah kusam, hitam,pori2 besar, tona tak sekata, berminyak dan mula bulat

now wajah lebih cerah, ceria,tak berminyak,pori2 mengecil, parut jerawat cepat pudar, tona sekata dan wajah makin runcing.

Apa yang membahagiakan seorang wanita adalah memiliki kulit yang sihat dan cantik serta cerah.

Inginkah anda mentransformasikan diri anda? Belum terlambat untuk mencuba dan amalkan vitamin shaklee. Boleh hubungi wawa jika berminat.

Wawa