Assalamu'alaikum dearies,

Testimoni dari sideline wawa sendiri. Ratna namanya mengalami masalah jerawat yang agak teruk selepas menggunakan produk muka yang tidak sesuai.

Allahuakbar, siapa yang tak sedih bila wajah berubah rupa. Dari tiada apa-apa menjadi ada apa-apa iaitu jerawat. Jika terlajak perahu boleh diundur, terlajak pakai produk tak sesuai, inilah padahnya.

Semoga kalian diluar sana lebih berhati-hati dalam mencuba produk di wajah.



Alhamdulillah, selepas 2 bulan mengamalkan set cantik basic shaklee iaitu vitamin c dan vitamin e. Hasilnya seakan tidak percaya. Siapa tahu, dulu jerawat penuh dimuka, kini semakin licin berseri. Apa yang diamalkan oleh Ratna selain makan vitamin shaklee? Jom kita ikuti pengakuan ratna..")

"Dibawah ini ratna sertakan gambar testimoni sendiri setelah 2 bulan mengamalkan gaya hidup yg sihat,diet yg teratur dan pemakanan dari sumber buah buahan dan sayuran juga ber 'detox'..Dulu tak pernah terfikir kulit muka boleh sembuh dek kerana mggunakan produk muka yang tidak sesuai.
   Lama terfikir dek desakan sebuah impian,Ratna cuba mengubah hidup..Ratna ada mendapatkan rawatan di klinik dan doc disana menyarankan Ratna menggunakan pencuci muka yg sesuai.Ratna mula mengamalkan pemakanan yg baik dan kurg pengambilan mknn yg terlalu pedas dan berminyak serta menambahkan vitamin semulajadi seperti buah buahan dan sayuran setiap hari dan ratna mula mengambil supplement shaklee, ya supplement shaklee baru 2 bulan uolssss dan keputusan pada hari ini Alhamdulillah..
  Ratna cuma mengambil vit c dan vit e shaklee..Pengambilan makanan tambahan semestinya memerlukan kita untuk minum air putih yg byk dengan kadar yg disyorkan adalah 2 hingga 4 liter sehari mengikut keperluan badan..

P/s: Ratna mengamalkan pemakanan yg
sihat.. Ratna minum banyak air.. Ratna mengamalkan diet yg teratur..Ratna bijak..Jadilah seperti Ratna." - Ratna

Alhamdulillah, ya betul. Pengambilan air putih yang banyak membantu mempercepatkan proses pemulihan dan penyembuhan jerawat dimuka.

Adakah anda juga punyai masalah jerawat diwajah? Jom ikhtiar dengan supplemen shaklee. 

Nak order? Nak join ahli? Whatsapp je wawa 019 996 6576.