Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat wawa yang kaya dan berjaya? Alhamdulillah, Allah kurniakan kesihatan yang luar biasa hebat. Syukur Ya Allah.  Semoga hari ini lebih baik dari semalam. InsyaAllah.

Siapa yang hisap rokok? Ce ngaku! Hehe 
Biasanya kaum lelaki la kan, seawal remaja sampai sekarang. Berkali-kali dekat mulut cakap nak berhenti, sampai hari ini asap masih lagi menjadi makanan utama. 

Apakah sedap asap dari nasi dan makanan? Sampaikan bulan puasa pun ada yang sanggup berbuka dengan asap rokok. Uish2, sadis bila difikirkan. Apalah daya, jika usaha untuk berhenti merokok dari tuan empunya tidak sehebat mana. 

Namun, jika kalian mempunyai niat yang bersungguh-sungguh untuk berhenti merokok, wawa ada cara untuk bantu kalian. Adakah korang ingin jadikan berhenti merokok ini sebagai hadiah  TERBESAR, TERISTIMEWA untuk para isteri? Jika ya, jom ikuti usaha yang dilakukan oleh saudara yang bijak ini..")



KISAH BENAR BERHENTI rokok dengan VIVIX
---------------------------
Last month masa promosi vivix, ada perokok tegar meluahkan hasratnya bersungguh2 nak berhenti merokok.

Sebelum ni dia ambil 8-10 batang rokok sehari. Kami pun suggest ambil vivix since vivix ni 'buang' nikotin dlm badan & sihatkan sel2 yg dah rosak akibat asap rokok. Selepas seminggu, dia dah berjaya kurangkan kepada 5 batang rokok sehari! Kadang2 tak sampai pun 5 batang.

Then lepas 3 minggu, kami follow up dia lagi, alhamdulillah. Dah kurang lagi! 3-4 batang rokok je sehari. Lagi pun dia, sekarang dah tak mencari2 sangat rokok. Perlahan2 nak cuba kurangkan kepada 1 batang sampailah buang terus rokok tu dalam hidup dia.

Bonus effect yang dia dapat - badan lebih fit. Alhamdulillah! Kami yang membaca pun terharu. Bergenang air mata kesyukuran. Kami doakan encik berjaya berhenti rokok sepenuhnya! inshaAllah.

Untuk konsultansi, hubungi wawa 019 996 6576