Assalamualaikum wbt,

Apa khabar semua? Alhamdulillah, wawa doakan kalian yang sudi singgah di blog wawa dikurniakan kesihatan yang baik dan optimum. Semoga segala urusan kita hari ini dipermudahkan. Amin ya Rabbal Alamin.



Hari ni berkisahkan Energizing Soy Protein lagi, sempena bulan promosi ESP BELI 6 PERCUMA 1, rugi tak grab.")

Pengalaman Puan Badrul Asiyah, melahirkan 3 orang cahaya mata melalui pembedahan. Subhanallah, takut dalam kagum wawa dengar. Bagaimana seorang wanita bergelar ibu sanggup menggadai nyawa untuk melahirkan zuriat. Kalau secara normal, itu perkara biasa. Namun, berbeza dengan puan Badrul Asiyah tiga orang anak dan semuanya secara pembedahan orang ganu kata melalui tingkap. 

Jom kita dengar luahan beliau..")

"saya ni dah 43 tahun ni. dah tiga kali bersalin bedah perut.Setiap kali belah perut dalam pantang memeng berubat habis ratus ratus ringgit sejak pertama kali bedah. Suami pun memang tak rehat. Bedah pertama kalisaya berubat kampung..sebab sampai 3 bulan jahitan sait . bedah kali kedua pun sama, mcm pisau di perut.sana sini cari ubat hospital dan kampung. Bdah kali ketiga saya jumpa SHAKLEE. YA ALLAH.. saya sembuh . tiada lagi rasa perit. pedih di perut sebab saya minum esp gila gila punya masa PREGNANT. Masa berpantang saya beli set set shaklee termasuk set asas samapi ribuan rgt.SAYA MEMANG TAK SANGA SAYA SEMBUH. saya jatuh airmta kerana tak perlu lagi menyusahkan suami pergi cari ubat kampong hampir seluruh perlis dan kedah kerana luka rasa menghiris walaupun..slps pantang 3 bulan. Akhirnya saya jual diri saya..testimoni hebat ialah DIRI kita sendiri..SAYA BERJAYA naik RANK SUPERVISOR dgn belian kawan kawan yg saya share pengalaman bersalin tersebut.." - Badrul Asiyah

"sekarang ni PARUT ada kelihatan , tetapi cantik dan tidak tebal...saya tiada strechmark..suami saya pun tegur ehem ehem..dada saya yang dot dot dot...he he..lagi 7 tahun saya akan masuk 50 tahun...saya tidak perah rasa takut utk menghadapi MONOPOUSE...."

"banyak TAKHTA WANITA ini dapat saya rebut semula dgn ESP tau !!. rambut, dada..warna kulit.. sait semasa HAID ,hubungan kita dgn suami ( bukan senang tau nak pertahankan hubungan intim dgn suami agar seimbang seperti umur 20 an dan 30 an...) jangan tinggalkan ESP jika anda sayangkan keintiman bersama suami anda....!! tak dapat saya nak cerita, minum dgn konsistan..baru rasa"

Seronok beliau kongsikan pengalaman dan kegembiraan selepas minum ESP. Kesan yang paling best, semua TAKHTA WANITA dapat balik tu.. Hehe.. Almaklumlah umur dah 43 tahun, faham-faham aje laa..hihi

Jadi, korang kena minum ESP dari sekarang..")

Jika korang berminat untuk beli ESP dengan wawa, boleh whatsapp 019 996 6576.

Sayangi kesihatan anda dan keluarga.