Assalamualaikum wbt,

Cuba teka, dimanakah tempat ini? Siapa jawab betul, korang memang pakar geografi.. Hehe


Ya betul, ini adalah Maldives. Sebuah pulau yang sangat indah, subhanallah tak terucap dengan kata-kata betapa indahnya ciptaan Allah swt. 

Tahukah anda berapa kos yang perlu untuk sampai ke sana? Wawa pasti kosnya sangat mahal dan untuk wawa ke sana dengan sendiri hanya mampu berimpian di vision board. Semoga satu hari nanti, Shaklee buat trip ke sane dan ditanggung sepenuhnya oleh shaklee.

Kenapa perlu letak Impian kita di vision board? Pernah dengar cerita kejaya daie Farhan? Bagaimana beliau berjaya menjadi juara daie satu ketika dulu? Tidak lain dan tidak bukan, doa tawakkal bersama usaha. Disebalik kejayaan daie farhan, tersembunyi cerita beliau menampal satu poster akhbar yang mengatakan juara daie. Setiap hari daie farhan melihat sambil tersenyum gembira seolah-olah beliau telah berjaya menjadi daie. Setiap hari tanpa gagal, diulang dicakap pada dirinya, akhirnya kejayaan milik daie farhan.

Sama juga konsep impian wawa untuk sampai  ke tempat terindah iaitu Maldives. Wawa printkan gambar maldives paling cantik dan tampalkan pada vision board. Dengan melihat setiap hari, doa dan LUA, insyaAllah wawa sampai disini dengan percuma.")

Wawa memang sika pantai sebab tempat yang paling tenang dan mendamaikan. Siapa suka pantai? Kita geng..")

Terima kasih sudi baca celoteh wawa..")