Assalamualaikum wbt,

Terinspirasi wawa dengan kesetiaan seorang nenek berusia 100 tahun. Meninggal dunia ketika berusia 104 tahun dan beliau adalah Master Coordinator pertama di US.

Bersama Maste Haji Roslan



Beliau adalah Master Naomi Cranney, berusia 100 tahun pada ketika ini dan sudah bersama Shaklee lebih 40 tahun.

Lama? Sudah tentu, namun apa yang beliau dapat jauh lebih baik. Kehidupannya berubah 360 darjah. Dimana mencapai tahap kesihatan yang sangat OPTIMUM. 

Master yg paling tua di US. Dah meninggal pada usia 104 thn. Telah bersama dgn Shaklee lebih 40 tahun.

Nenek ni banyak bela orang susah dgn menggunakan kekayaan dia. Ini salah satu sebab kenapa BESTnya buat shaklee secara serius. 

Orang kata, tak perlu jadi kaya sebab bersyukur dengan apa yang ada. Ini adalah pandangan peribadi wawa.

Kaya,sebagai seorang islam kita perlu kaya dan bersyukur. Dengan kekayaan kita dapat bantu banyakkk orang terutama kedua ibu bapa kita. Kalau kita hidup biasa-biasa, kerja makan gaji wawa yakin kita akan bagi cukup-cukup sahaja dekat mak ayah kita.

Berbeza bila kita kaya, sudah tentu apa sahaja keperluan dan permintaan mak ayah kita cuba tunaikan. If dulu boleh bagi rm300 saja, lepas kaya kita boleh bagi sampai rm1000. If ada lebih, kita boleh bagi lebih lagi.

Dalam islam juga menggalakkan untuk kita membantu atau bersedekah pada orang yang memerlukan. Dan dahulukan pada ahli keluarga, sanak saudara, fakir, jiran retangga dan seterusnya orang-orang yang memerlukan.

Bukankah itu hal yang baik? Kenapa kita tak nak jadi kaya? Wawa nak dan wawa adalah kaya dan berjaya..")

Pesan Doktor Azizan, sentiasa cakap pada diri sendiri, "SAYA KAYA DAN BERJAYA, insyaAllah."

Jom sama-sama kayakan diri. How? Join wawa jana pendapatan sampingan atau full time..")