Assalamualaikum wbt,

Senyum sikit (smiley face), Nampak kusyuk sangat layan kerja depan pc tu kan. Masam aja muka, walau banyak mana pun bebanan kerja yang kita ada, jangan sekali-kali kita tonjolkan dengan air muka. Sebab ia membantu mempercepatkan kehadiran garis-garis halus pawa wajah, dalam erti kata lain cepat tua. Semua orang tak nak kan? Jadi, senyumlah keranan senyuman meningkatkan hormone kegembiraan dalam diri seterusnya mengekalkan awet muda pada wajah.”)

Tekanan semua orang hadapi, Cuma yang membezakan antara kita adalah cara kita menghadapi perasaan tekanan diri masing-masing. Ada orang suka mendengar lagu, ada orang suka tengok video lawak, ada orang suka dengar lagu nasyid. Ada juga yang suka release tekanan dengan pergi shopping, vacation dan holiday. Wawa lebih prefer mengaji untuk hilangkan kerisauan atau gundah gulana di hati, dengan cara ini ia dapat menenangkan diri wawa.

Pelbagai cara kita boleh atasi masalah tekanan yang kita hadapi, disamping kita release tekanan kita seperti cara diatas, kita boleh mengambil makanan tambahan yang dapat membantu mengawal emosi kita. Tahukah korang, apakah makanan tambahan yang sesuai untuk mengawal emosi? Jom wawa kongsikan apakah makanan tersebut.




Taraa, makanan tambahan itu adalah B-Complex.”)

Fungsi B-Complex Mengawal Tekanan


  • Vitamin B Complex memainkan peranan dlm mengawal perubahan mood/ emosi seseorang.
  • Vitamin B membantu mengawal depressi dan rasa gementar dengan menguruskan fungsi neurotransmitter (penyampai semulajadi otak yg mengawal mood dan emosi).
  • Vitamin B tak dpt disimpan dlm bdn dan mudah termusnah akibat kafein , alkohol , nikotin, gula.Sebab tu anda kena ambil vitamin B daripada suplemen/ vitamin utk melengkapkan diet harian anda
*bulan ni telan lebih sikit BComplex..macam2 jadi kat Malaysia ni..hihi



Jom jaga kesihatan diri. ")

Terima Kasih sudi luangkan masa membaca..") Semoga peroleh ilmu yang bermanfaat.

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa