Assalamualaikum wbt,

Rasanya dah lama wawa tak naik angin. Wawa suka dengan kerja, hari kerja dan cuti pun wawa suka pergi kerja. Bagi wawa kerja tak pernah mendatangkan tekanan pada wawa. Cuma orang- orang disekeliling sahaja yang mengundang wawa untuk moody, naik angin dan sebagainya. 

Amboi, garangkan wawa. Sebenarnya tak pun, wawa ni jenis cool je. Kalau nak marah sekalipun, muka je jadi merah sebab tahan marah, lepas tu rasa muka dan badan jadi hot-hot je. Sebab nak luah marah tu tak dapat, so control laa sendiri untuk bertenang. Apa yang wawa buat bila rasa nak marah? Wawa akan diam dan tak bercakap dengan orang. Nak buat camane, perempuan kan selalu moody..hihi

Itu dulu, sebelum wawa kenal dengan B-complex.. Kini, selepas konsisten amalkan B-complex mood wawa dah berpusing 360 darjah menjadi SUPER DUPER COOL. Serius wawa story ngan korang, kerja sekarang lebih banyak untuk deal dengan macam-macam pael orang wawa boleh tangani dengan tenang. Tiada marah, tiada moody, tiada syak wasangka. Feel nothing yang tak baik, yang ada hanyalah HAPPY MOOD. 

Betul orang cakap, B-Complex bantu menangani stress dan tekanan anda. Yang selalu stress dengan pael anak-anak tu, selalu nak jadi naik singa tu kan. HIGHLY RECOMMENDED untuk korang cuba makan B-COMLEX shaklee. Bukan brand lain ye, wawa tak jamin..")

B-Complex Shaklee mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk tubuh. Selain menangani masalah tekanan dan stress, ia juga membantu mengatasi masalah keletihan, kelesuan, menyihatkan sistem pencernaan dan meningkatkan metabolisme.

Sudahkah anda ambil B-complex hari ini? Jika belum, sila ambil sekarang. Sebelum anak- anak bangun dan sebelum kerja-kerja makin menimbun.. Hihi