Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, syukur ya Allah kita masih hidup hari ini. Subhanallah, kita masih dapat bersama-sama dengan insan tersayang. Sentiasa ucapkan Alhamdulillah..")

Apa khabar semua? Semoga kalian sentiasa berada dalam rahmat Allah swt. Diberikan kesihatan yang baik berpanjangan dan rezeki yang melimpah ruah setiap hari. Ameen

Hari ni wawa nak kongsikan kisah Makcik Rohana yang dulunya pengidap kencing manis atau nama saintifiknya Diabetes. Penyakit yang digeruni seluruh masyarakat. Namun, Allah hantar asbab supplemen shaklee, sembuh sepenuhnya selepas 18 tahun menderita. All praises to Allah swt.


Makcik Rohana berusia 61 berjaya capai Sr Cood dalam 7 bulan. Sangat mengagumkan, sudah bergelar nenek mampu capai tahap ini..😍

"Kejayaan tak mengenal usia."

Makcik Rohana mengidap kencing manis / diabetes selama 18 tahun. Alhamdulillah, selepas consume produk shaklee kesihatan beliau sembuh sepenuhnya.

Yang membuatkan makcik Rohana nak join shaklee adalah apabila husbandnya menghidap cancer hati. Makan shaklee selama 2 tahun. Alhamdulillah, skrg ni dah sembuh dari cancer.

.
Walaupun berusia agak lewat, makcik Rohana bersyukur beliau masih diberi kesempatan merasai kehidupan yang sihat  dan menikmati kehidupan yang sangat selesa dan lebih baik dengan shaklee.

.
Makcik Rohana mgkn org paling lmbt join shaklee tetapi sbnrnya ramai orang yang tak tahu pasal shaklee ni sehingga mereka mati. Apakah anda punyai keluarga yang mengidap penyakit kencing manis dan cancer? Bantulah mereka dengan memberitahu bahawa, produk shaklee insyaAllah membantu.

Hubungi wawa untuk konsultasi EKSLUSIF.
Your Trusted Healthcare Partner