Assalamualaikum wbt,


Collagen Powder Shaklee juga dikenali sebagai serbuk kolagen shaklee dikalangan rakyat Malaysia. Badan kita secara azalinya sudah mempunyai kolagen, namun begitu disebabkan faktor-faktor persekitaran, radikal bebas, peningkatan usia, sinaran uv dan sebagainya menyebabkan kolagen didalam badan semakin berkurangan. 

Perasan tak, sewaktu bayi kulit kita menegang cantik je. Ini adalah disebabkan jumlah kolagen didalam badan seseorang sewaktu bayi adalah mencukupi, namun begitu setelah meningkat dewasa perubahan kulit wajah, sedikit garis-garis halus mula kelihatan, kulit wajah menjadi kusam dan sebagainya. Itu adalah disebabkan oleh pengurangan kolagen didalam badan.

Hari ni wawa nak share kelebihan Collagen Powder Shaklee. Totally difference with others collagen product. 

Apa yang membezakan Collagen Powder Shaklee? 

SCP adalah supplemen kolagen yang unggul dimana mengandungi 4, 000mg kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kplagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah. Ikan merah ini tinggal di dasar laut sedalam 5km dari paras laut. Auchh, bayangkanlah saudara bagaimana pencemaran nak terjadi dilaut dalam yang mempunyai tekanan yang tinggi? So, memang dijamin sangat bersih.

Tambahan pula SCP mempunyai molekul yang sangat rendah iaitu 1, 000 Dalton dan amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis/kulit dengan lebih berkesan. Kolagen dipasaran biasanya mempunyai berat lebih kurang 500 Dalton dan agak sukar untuk diserap oleh tubuh.


Ramuan Utama SCP

Selain daripada Kolagen dari sisik ikan merah, Shaklee Collagen Powder mengandungi 7 ramuan aktif yang lain iaitu,

1. Ekstrak biji Camellia Japonica

》ia terdiri dari asid oleik, atu emolien dan pelembap kulit yang hebat dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

2. Ekstrak Pfaffia

》juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla japonica, membantu formasi kplageb dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan biasa mengikat amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tibuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dam licin.

3. Elastin from kolagen ikan

》elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagem ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

4. Vitamin C

》vitamin c menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.

5. Vitamin B

》vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen didalam sel.

6. Ekstrak kekerang

》glucosamine ekstrak kekerang adalah penting didalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

7. Lactobacillus acidophilus

》membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.


Manfaat Utama Shaklee Collagen Powder:


1. SCP membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.

2. SCP membantu menguatkan rambut dan pertumbuhan semula.

3. Menguatkan kuku, menghilangkan bintik putih dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.

4. Meningkatkan kelembapan kulit dan elastisiti. Mempercepatkan sembuh lukandan membantu mengurangkan parut.

5. Membantu menghilangkan tanda penuaan. Kita boleh lihat kesannya dibahagin belakang tangan dan wajah. Selepas penggunaan selama 2 minggu berturut-berturut kajian menunjukkan SCP terbukti berkesan terhadap kulit kita.

6. Kolagen juga penting untuk menguatkan tulang. Ia sama penting tulang memerlukan kalsium.

7. Kolagen membantu mengurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi. Kebanyakan warga tua mengalami sakit lutut ketika nak bangun dan solat. Ini adalah disebabkan oleh kekurangan kolagen.

8. Kolagen membantu memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak disokong oleh kolagen. Jadi, kolagen sangat penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat kolagen agar minda anda tetap berkeadaan baik semakina anda menua.

Kajian secara klinikal membuktikan Shaklee Collagen Powder meningkatkan 71% dan sangat berkesan pada kulit wajah selepas penggunaan secara berterusan selama lapan 8 minggu berturut-turut.

PROVEN EFFECTIVE;


》69% improve Moisture (kelembapan)

》75% improve Smoothness (kelembutan)

》80% improve Wrinkles (kedutan)

》90% improve Radiant (berseri)

Shaklee Collagen Powder More Than just Collagen!

No Additive -》Shaklee collagen powder ingredients are 100% pure, natural and safe, no stimulants, no sugar, no preservative and coloring.

Convenience -》Very easy to dissolve in water, convenience to carry and consume.

Taste Better -》mixes well with your favorite juices & shaklee protein and meal shake.

====
Promo Item this month is Shaklee Collagen Powder.

Untung dan sangat JIMAT ,  jika korang dapatkan time promo ni. Bulan ni sahaja tau, nak dapat harga promo lagi, tunggu next year. Masih berbaki 2 hari lagi.

Buy 6, Free 1

Beli 6  Percuma 1

Retail Price = RM298 

Promosi price korang JIMAT RM43 untuk setiap box. Best ke best?


For order, pm/whatsapp/telegram wawa directly 019 996 6576