Herbal Blend Multipurpose Cream

#shakleeeffect

Suami saya ada masalah resdung yang kuat. Tahap alergiknya, makan kacang pun jerawat naik. Apatah lagi kalau makan seafood.

Tabiat suami saya ni, yang tak boleh makan tu laa nak makan. Hasilnya gedabak besar jerawat naik kat hidung. Seriau tengok. Bagi vitamin e, makan jarang-jarang tambah plak beliau kerja malam. Jadi, jadi alasan laa tak nak makan kan.

Malam tadi, teringat dekat herbal blend Multipurpose cream. Terus saya letak dekat jerawat. Esoknya jerawat yang besar merah menyala tu kecut. Jadi kering. Alhamdulillah.

Ya Allah, kenapa lah tak terlintas nak letak sebelum ni.

Suami saya suka sebab tak yah nak telan katanya.. ")

We are #s2uFamilies #s2united #shakleeeffect
Share:

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne