Aktiviti Harian Bisnes Online : Daftarkan Dan Aktifkan Ahli Baru.

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, hari ini sepagian mommy berada di Hospital Dungun dan sepetang berada di Dungun. Semuanya menguruskan hal keluarga. hihi

Semalam mommy sudah daftarkan ahli baru shaklee dibawah organisasi mommy iaitu Billionaire Young Group (BYG Team) dan mommy jangkakan hari ini dapatlah aktifkan keahlian beliau. Namun, kekangan yang berlaku menyebabkan petang ini baru mommy dapat aktifkan beliau.

Oh ya, untuk pengetahuan semua apabila anda sudah sign up sebagai ahli shaklee, anda perlu diaktifkan dengan membuat pembelian memberkit supaya anda dapat mengaccess website : shaklee2u khas untuk ahli sahaja.

Jika tidak diaktifkan, anda tidak boleh mengaccess laman website tersebut. Jadi, pastikan pendaftaran sebagai ahli anda diaktifkan ya.

Aktifkan keahlian shaklee dengan pembelian memberkit / starter kit
Alhamdulillah, terima kasih Lili memilih mommy sebagai upline anda. Lili dan keluarga memilih mendaftar sebagai ahli untuk menikmati harga yang lebih jimat. Disamping itu, ibu Lili juga mampu menjual vitamin c dengan 4 botol dalam masa 3 hari. Hebat kan.

Untung runcit untuk sebotol vitamin c mencecah RM20, cuba anda kira jika berjaya menjual 50 botol sahaja dalam sebulan. Tidakkah untung runcit anda sahaja mencecah RM1000 ?

Sangat banyak, jika anda juga ingin mendaftar sebagai ahli boleh hubungi mommy di whatsapp 019-9966 576. Borang mendaftar ahli disini.

Jika anda Mahu mendapatkan produk ini dengan harga lebih jimat 15% - 20%? Baca cara jadi ahli di sini.

atau boleh berhubung dengan kami terus melalui whatsapp atau telegram,


019-9966576 (Kak Wawa)
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Paka dan Ketengah Jaya