Assalamualaikum wbt,

Ada yang  dah beli Youth skincare  shaklee? Nak tahu macam mana cara nak pakai skincare youth ini? Boleh lihat Video ini ya. Anda sedang tercari-cari macam mana cara terbaik untuk mencuba set skincare youth shaklee?

Di bawah ini Kak Wawa kongsikan cara nak pakai skincare youth shaklee. Youth skincare adalah produk penjagaan wajah baru yang dihasilkan oleh shaklee dimana mengambil 8 tahun proses Research and Development.

Oleh itu, bagi yang baru mencuba set youth skincare ini perlu mematuhi cara pemakaian yang betul bagi mendapatkan hasil yang terbaik.

Bagi pertama kali memakai set youth skincare ini, anda perlu mencuba set basic atau starter kit seperti dibawah ini. DIikuti minggu seterusnya ditambah dengan serum dan radiance. Proses ini bertujuan bagi menyesuaikan wajah dengna produk yang baru. Seterusnya, pada minggu-mingu berikutnya anda boleh memakai semua complete set youth skincare.

Peringatan : Radiance C & E digalakkan penggunaan setiap hari bagi umur 40 tahun keatas. Manakala umur 30 an 1-2 kali sahaja seminggu.

1st week:

•cleanser
•toner
•suncblock
•krim malam

C&e tu once a week.

Cara pakai serum :

1st week : sekali seminggu
2nd week: 2 kali seminggu
3rd week : 3 kali seminggu


Set Penjagaan Kulit Youth ini akan dilancarkan pada bulan March 2018, bagi yang berminat boleh mula kumpul duit dari sekarang. 
Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai

Pengeposan ke seluruh Malaysia