Assalamualaikum wbt,

amazing-golden-for-him-set, set macho shaklee untuk lelaki, set kesihatan lelaki, set tenaga lelaki, pengedar shaklee johor, pengedar shaklee pengerang, pengedar vivix shaklee, pengedar vivix johor

Dalam ghairah menjaga kesihatan dan kecantikan wanita, shaklee tidak melupakan jasa orang lelaki. Khas untuk para lelaki tambil sihat, bertenaga, cergas dan macho sepanjang hari. Dapatkan set macho ini untuk suami atau kekasih atau ayah anda. Berikan mereka suppelemen terbaik untuk menjalani kehidupan seharian.


Sustained Release Vita-C Plus

Vitamin C semula jadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir kesemua elemen yang membentuk tubuh badan kita.

OmegaGuard

Membekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat.

Vita-Lea® Iron Formula

Memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum.

B-Complex

Vitamin B memainkan peranan penting untuk fungsi tubuh kerana ia membantu menukar makanan kepada tenaga untuk sel-sel anda.*

Vita-E Complex

Sokongan antioksidan untuk mengekalkan kesihatan dan kecergasan yang baik.

OsteMatrix

Diformulasi dengan kalsium, vitamin D, magnesium dan empat nutrien pembina-tulang untuk membantu menjaga tulang dan gigi yang kuat dan sihat.

ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder

Makanan lazat yang kaya dengan kalsium and protein.

Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.

Nota: Jumlah protein soya yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.

Vivix

Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.

amazing-golden-for-him-set, set macho shaklee untuk lelaki, set kesihatan lelaki, set tenaga lelaki, pengedar shaklee johor, pengedar shaklee pengerang, pengedar vivix shaklee, pengedar vivix johor

BELI online di SINI, dan Tuan/Puan hanya perlu tunggu sahaja tempahan tiba di rumah sendiri dengan selamat.


Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai
Pengeposan ke seluruh Malaysia