Assalamualaikum wbt,

Mesti ramai tertanya-tanya, apa kesan makan Herblax shaklee ni. Bila baca semuanya best-best, perut kempis, sembelit dah hilang. Alhamdulillah. Tapi, nak baca jugak lagi, ada kesan sampingan tak?

Ok2, wawa tahu ramai yang belum pernah cuba rasa risau kan untuk mencuba. Ye ke boleh jadi ni? Yeke boleh hilang sembelit ni? Aku dah makan macam-macam, sama juga la hai. PERHATIAN kepada anda yang baru nak berjinak-jinak makan Herblax ni. Alaa, jangan laa takut. Wawa gurau je. 

Peringatan untuk first timer!



  • Mereka yang mempunyai masalah penghadaman yang lemah mungkin akan mengalami cirit-birit pada awal pengambilan Herb-Lax. 
  • Untuk keadaan normal, kebiasaan Herb-Lax akan bertindak setelah 6 hingga 12 jam ia diambil.
  • Mereka yang mempunyai masalah sembelit boleh meningkatkan pengambilan Herb-Lax kepada 5-8 biji sehari, dan boleh kembali kepada dos asal apabila proses perkumuhan kembali normal.


  • Siapa yang belum pernah makan Herblax, rasa dia macam herba, bagi wawa yang memang penakut gila dengan herba ni memang ambil masa yang lama untuk cuba herblax.

    Selepas 3 tahun jual shaklee, baru berani cuba. hehe. Bila dah cuba, terus jatuh cinta haa.

    Di bawah ni wawa kongsikan beberapa testimoni yang sukaaa sangat dengan Herblax.


    Testimoni 1 : Perut Selesa



    Testimoni 2 : Perut lega senang membuang



    Testimoni 3 : Perut jadi ringan



    Testimoni 4 : Perut Selesa & mudah membuang


    Alhamdulillah, ini antara testimoni yang dieorang rasa selesa dan best sangat amalkan herblax ni. bagi anda yang ada masalah sembelit, jarang membuang, perut buncit boleh amalkan Herblax sebagai ikhtiar mencuci usus.

    Nak order dengan wawa pun boleh, whatsapp je 019 996 6576 atau klik link esell dibawah untuk merasa shopping sendiri di laman web shaklee.