Assalamualaikum wbt,

Semalam wawa dapat pm dari customer bertanya tentang herblax. Tanya beliau, boleh tak orang berpantang nak makan Herblax dan anak tengah kena jaundice/kuning? Sebab sembelit teruk katanya. 

Allahuakbar, kecian sungguh wawa dengar bila orang berpantang ni sembelit. Silap-silap boleh jadi buasir ni. Ok, jawapannya adalah tak digalakkan sebab herblax ni berasaskan herba. Untuk pengetahuan semua, bagi bayi yang ada jaundice ibu-ibu dinasihatkan supaya tidak mengambil herblax ya untuk solusi masalah sembelit uols.

Apa yang patut anda buat bagi atasi masalah sembelit ketika berpantang adalah perbanyakkan minum air masak dan mengambil Ostematrix 4 ke 6 biji sehari. Magnesium yang terkandung dalam ostematrix boleh membantu ibu-ibu berpantang membuang dengan lebih selesa. Magnesium ini berfungsi melembutkan najis anda. Di samping membekalkan kalsium yang cukup kepada ibu, ia juga dapat dislaurkan kepada bayi. Ramai yang amal makan ostematrix bagi feedback, bayi mereka lebih kerasa pada usia 7 hari berbanding bayi yang tidak mendapatkan ostematrix.


Opss, ni nak cerita pasal ostematrix ke Herblax? hehe


Ok2, jom kita cite pasal herblax. Apa fungsi sebenar Herblax ni? Kenapa orang yang alami masalah sembelit sukaaaa sangat dengan Herblax? Nah, ini dia fungsi dan kebaikan yang wajib anda tahu jika anda mengalami masalah sembelit.

  • pembersihan najis yang tersekat
  • meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
  • membantu masalah sembelit
  • tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
  • mengempiskan perut
  • ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebaai minuman teh herba.

Uols nak cuba herblax ini? Boleh hubungi wawa terus naa. Nak order dengan wawa pun boleh, whatsapp je 019 996 6576 atau klik link esell dibawah untuk merasa shopping sendiri di laman web shaklee.