Assalamualaikum wbt,

Dengan ini wawa umumkan pertukaran domain blogwawa vitaminwawa.blogspot.my kepada www.vitaminwawa.com


Alhamdulillah, syukur sangat dan sangat rasa lebih beraura bila ada dotcom ni. InsyaAllah, header juga akan berubah tak lama lagi. Wawa mencari siapa yang boleh buat header profesional yang lebih kreatif dan sesuai dengan wawa. Anyone can help atau suggest kawan2 yang buat header ni? Pm wawa k, 019-996 6576


Setelah blogspot vitaminwawa berusia 4 tahun, alhamdulillah 13 October 2017 menjadi sejarah akhirnya kami bertukar domain dotcom. Setelah sekian lama berfikir, baru wawa ready untuk bertukar demi menjadikan blog ini lebih profesional.

Kenapa ambil masa yang lama? Salah satunya adalah sebab fobia untuk tukar domain dot com. Dulu wawa pernah ada blog nuraisyahumaira.com, namun hilang setelah gagal untuk renew. Tanbah pula wawa lupa nam renew kerana busy dengan urusan kerja dulu.


Ok uols, lupakan sejarah lama. Jom kita berhijrah ke arah yang lebih baik. Macam mana wawa tukar dan dekat mana wawa beli, insyaAllah wawa akan buat entry sebagai rujukan pada uols.

Uols  am tahu tak, domain yang wawa beli sekarang ni sangat murah cuma dengan harga rm3.99 dan jika nak renew cuma rm34.99.

Nak tahu tak wawa beli kat mana? Kattttttttt go daddy dot com. Service yang sangat pantas, wawa beli jam 11 jam 2 -3 wawa dah siap tukar di blogspot wawa dah. 

Jangan risau bila tukar dari blogspot ke dot com segala mak nenek entry sebelum ni tak hilang. Kalau blog kita ada kat bloglist orang lain tapi guna link yang lama, insyaAllah dieorang terap boleh masuk blog kita. 

Best kan.

Terima kasih sudi baca.