Assalamualaikum wbt,

Wawa nak share pengalaman upline wawa  iaitu Amir Marzuki sebelum dan selepas mengikuti program detoks shallee bersama S2U Families.


Tadi wife share gmbr compare masa zaman dulu kala dengan yang semalam. Pastu dapat idea utk kumpul gmbr2 cute ku dari zaman masa kerja sampai skrg.
.
Masa zaman kerja dulu, berat naik mendadak sebab slalu sangat dapat makan free. Setiap kali meeting jer mesti ada makan. Setiap kali interview pun ada juadah kuih muih. Dan kerja aku dulu sebagai HR memang tak terlepas dari interview orang. Haha. (Alasan)


Berat masa masuk kerja pada tahun 2007 (55kg). Dan terus meningkat setiap tahun sampai la ke 63kg pada bulan April, 2016. Kebetulan plak, Shaklee ada buat program detox dan Amir pun follow la meal plan sampaikan beberapa kali terkandas sebab nafsu makan masih belum boleh control. 
.
Last skali join program detox under leader S2U sebelum puasa aritu. Ahamdulillah, berjaya capai berat 59kg sehingga ari ni. Pengambilan supplement dan juga kalori intake tetap kena jaga supaya badan kekal sihat dan bertenaga.

- Master Amir

Apa yang Amir amalkan bersama set detoks shaklee? 


Proses detoks berlaku lebih mudah bila di ambil bersama supplemen shaklee dan  menjaga diet harian juga penting.


BELI online di SINI, dan Tuan/Puan hanya perlu tunggu sahaja tempahan tiba di rumah sendiri dengan selamat.

esp shaklee, esp johor, pengedar shaklee johor, pengedar esp shaklee, pengedar vivix Johor



Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai
Pengeposan ke seluruh Malaysia