Assalamualaikum wbt,

Hai semua yang wawa sayang..")

Hari ni paling menduga wawa, satu hari wawa nampak semua makanan sedap-sedap. Scroll FB ada kek, biskut, blogwalking jumpa lauk ayam percik, ikan asam boi, lauk udang fresh, seafood fresh.

Subhanallah, sabar je laa wawa ye. Kalau hari tak puasa, mungkin wawa tengok tanpa perasan menggiurkan lebih-lebih. Cukup sekadar melihat sahaja, walaupun telan liur jugak.. Hihi

Lepas lunch tadi, ada plak orang hantar kek 2 kotak. Kek coklat plak tu. Rasa macam nak ngap terus je, tapi tak boleh. Kan puasa..")


Kek tidak bagus sebenarnya untuk orang yang nak diet. Sebolehnya anda yang nak berdiet tu, jangan makan ye. Wawa takpe, sebab lepas makan kek wawa prevent dengan Omega Guard. Hehe

Thanks for reading..")

6 Comments

  1. oh puasa rupanya ... sekarang mesti dah berbuka. selamat berbuka :)

    ReplyDelete
  2. Hehehe...nak sikit...hihi..betul untuk yang nak berdiet..skip la dulu..

    ReplyDelete
  3. sedapnya kek buah n kek coklat nk sepotong...

    ReplyDelete
  4. Hampir-hampir membeli kek tengah hari tadi...ketika sedang stress :)

    ReplyDelete
  5. Bila puasa tu mesti bermacam-macam godaan. Haha. Sedap plak tengok cake tu !

    ReplyDelete
  6. Sedapnye kek bukan kata wawa yg puasa akak yg tak puasa ni pon bleh terliur....kikiki

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊