Friday, 31 July 2015

VITAMIN Shaklee BEKALKAN TENAGA HARIAN

Assalamualaikum wbt,

Salaam Jumaat yang penuh barokah. Semoga hari ini penuh dengan keceriaan, kebahagiaan dunia dan akhirat. Wawa doakan kalian yang singgah ke blog wawa dikurniakan rezeki yang melimpah ruah ke atas kalian. 

Kenapa badan kita perlukan supplemen? SINI ada jawapannya..") Wawa nak tanya, korang makan vitamin tak? Apa brand pilihan vitamin korang? Wawa semestinya Vitamin Shaklee, ia dijamin halal, selamat dan berkesan. Boleh baca SINI untuk ketahui perbezaan brand yang wawa gunakan sekarang.

Sebagai seorang pengguna, kita perlulah membuat sedikit kajian tentang produk yang kita nak makan. Jangan disebabkan mencari yang murah, kita mengabaikan kesihatan dan kesan untuk jangka panjang. Jadilah pengguna yang bijak supaya ia tidak memudaratkan kesihatan di masa akan datang.:)



VITAMIN BEKALKAN TENAGA HARIAN

------

Vita-Lea Iron Formula

Fungsi Vitalea Shaklee:


1. Membekalkan nutrisi yang diperlukan oleh badan yang tidak dapat dipenuhi dari pemakanan seharian
2. Meningkatkan kesihatan dan fungsi badan secara menyeluruh
3. Menyokong kesihatan hati, usus dan mata
4. Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi badan
5. Memberikan perlindungan kepada badan bagi menentang kerosakan akibat radikal bebas
6. Melindungi kesihatan jantung , otot dan fungsi saraf
7. Meningkatkan kesihatan paru-paru, kolon dan prostat
8. Menyokong pembinaan tulang yang kuat dan kesihatan tulang
9. Membekalkan makanan kepada sel badan untuk tubuh yang lebih sihat dan bertenaga
10. Mengekalkan tekanan darah yang normal dan rentak jantung yang normal
11. Mencegah penyakit beguk (tirod)
12. Meningkatkan penghasilan sel darah merah untuk mengelakkan anemia atau merawat anemia (amat diperlukan oleh ibu hamil, ibu dalam pantang dan ibu yang menyusukan anak)
13. Membantu memulihkan selera makan dan melancarkan proses pencernaan
14. Membantu meningkatkan kecerdasan minda
15. Membantu seimbangkan hormon dan bahan kimia dalam badan
16. Membantu penyerapan zat dari makanan

B-Complex

Fungsi B-Complex:
Bacaan lanjut tentang B-complex di SINI

1. Menghasilkan tenaga dan berperanan dalam membantu kemampuan berfikir.
2. Mengelakkan penyakit beri-beri.
3. Merangsang pertumbuhan pada kanak-kanak.
4. Diperlukan untuk kesihatan mata, kulit, kuku dan rambut.
5. Penting untuk sirkulasi dan fungsi normal sistem saraf.
6. Mencegah stress.
7. Menguatkan antibodi tubuh.
8. Amat penting untuk aktiviti sel genetik.
9. Diperlukan dalam pembentukan protein asid amino.
10. Diperlukan untuk memproses dan perbaikan sel-sel darah merah.
11. Mencegah anemia.


Vita C Sustained Release

Fungsi Vita C:
Bacaan lanjut tentang Vitamin C di SINI

1. Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri
2. Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata
3. Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mendapatkan gusi yang sihat dan gigi.
4. Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran
5. Melindungi daripada jangkitan dan selesema, serta meningkatkan imuniti.
6. Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol, tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis.
7. Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka, dan pengeluaran hormon antistress.
8. Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi.
9. Memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen, yang membantu mencegah penuaan pra-matang.
10. Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya.
11. Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas.
12. Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih –> berguna dalam rawatan anemia. Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah.
13. Merawat jangkitan saluran kencing.
14. Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.

Terima Kasih sudi luangkan masa membaca..") Semoga peroleh ilmu yang bermanfaat.

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa


Thursday, 30 July 2015

Try To Conceive Dengan Vitamin Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Wawa doakan semua yang singgah di teratak wawa dikurniakan kesihatan yang baik dan rezeki yang melimpah ruah. 

Subhanallah, ramai sungguh sahabat wawa yang sedang "Try To Conceive (TTC)" atau mengikut bahasa kita percubaan mendapat zuriat. Setiap pasangan PASTI mengimpikan cahaya mata dari zuriat sendiri selepas berkahwin. Namun, siapa sangka Allah uji sedikit dengan kelewatan menimang cahaya mata.

Usah kita bersedih dan kecewa, sesungguhnya Allah lebih tahu bila waktu terbaik untuk kita. Usaha dan tawakal juga perlu seiring. Entry kali ini, wawa nak kongsikan pengalaman dan bagaimana anda bakal-bakal ibu dapat praktikkan dalam mencuba untuk dapatkan zuriat

Apa usaha yang perlu dilakukan oleh ibu-ibu dan bakal bapa? Sebagai seorang islam, kita wajib bergantung harap pada Allah swt. Panjatkan doa dan sentiasa persiapkan diri terlebih dahulu samada emosi mahupun fizikal.

Tengah hari tadi, sempat kami berdiskusi di Group Rahsia dibawah kelolaan Aeina Musa, My mentor. Mengikut nasihat doktor, seseorang yang bercadang untuk hamil perlu mengamalkan pengambilan "Asid Folik" enam bulan sebelum hamil. 


Kenapa Asid Folik penting? Ini artikal yang wawa dapat melalui blog Dr Zubaidi. Menurut beliau, Asid folik tidak menjamin kesuburan, namun untuk mengelakkan penyakit ibu-ibu disarankan untuk mengambil folik asid.




Tips Mendapatkan Zuriat:
  1. Jaga pemakanan dan diet
  2. Pastikan pemakanan vitamin atau supplemen 
  3. Mempunyai berat badan yang ideal
  4. Detoks
  5. Lakukan hubungan intim dengan kerap
  6. Ketahui waktu subur dan ovulasi
  7. Elakkan tekanan
  8. Kurangkan Kaffein
  9. Berdoa (amalkan doa Nabi Zakaria setiap kali lepas solat)



Pengambilan Supplemen amat penting bagi memberi nutrisi pada badan. Badan kita perlukan nutrien bagi menampung orang baru yang bakal muncul. Suppeleman yang sesuai untuk anda yang sedang berusaha mendapat zuriat antaranya:


B-COMPLEX
  • Melancarkan peredaran darah
  • Mengelakkan kecacatan janin
  • Mengelakkan tekanan kepada ibu hamil
  • Mencegah anemia



GLA COMPLEX 
  • Membantu menstabilkan hormon
  • Membetulkan dan mengawal kitaran haid
  • Melegakan PMS
  • Menjadikan kulit sihat dan berseri


Anda sedang mendapatkan zuriat? Ingin hamil? Whatsapp wawa for more detail.")

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa


Wednesday, 29 July 2015

Vitamin Shaklee Untuk Kesihatan Anak-anak Seawal 2 Tahun

Assalamualaikum wbt,

Pagi ni nak cerita vitamin untuk kanak2 sebab saya percaya kat luar sana ramai yang mencari vitamin untuk anak2 tersayang... lagi2 kalau anak kerap demam.

Ni nak cerita kisah saya. Saya mula berikan kepada Faiz set kesihatan kanak2 time dia umur 2tahun.Ada satu lagi mealshake, tapi takde dalam gambar ni.Mula2 tu rasa macam malas gak nak bagi..rasa macam biasa jer, rasa macam takde apa sangat vitamin ni kat anak I..tapi saya teruskan bagi, istiqamah..

DAN sekarang faiz dah umur 9 tahun.. baru saya rasa mujurrrrrrrr bagi awal...hihihiihi..baru saya faham PENTINGNYA nutrisi yang bagus untuk anak2 sejak dari usia kecik.

So korang, jangan fikir panjang.. amik ni.. sekarang maybe tak rasa tak nampak.. tapi jangkapanjang efek sangat PRICELESS.... yang dah cuba sure faham apa saya ckp ni. - Mama Chery

--------

Luahan seorang ibu yang gembira melihat perkembangan kesihatan anak terbaik. Dari usia seawal dua tahun, Faiz dah diberi vitamin kesihatan. Hasilnya, Allah jaga kesihatan Faiz dengan asbab vitamin shaklee.

Wahai ibu, jangan ragu-ragu untuk memberi vitamin terbaik untuk anak-anak. Ragu-ragu lah dalam memberi makanan yang tidak berkhasiat kepada mereka seperti makanan fast food, frozen food, dan sebagainya.

Kita sanggup beli macam-macam mainan untuk anak-anak, beli makanan segera, jajan dan air berkarbonat pada anak-anak. Namun, tak ramai yang sedar kepentingan membekalkan vitamin atau makanan tambahan kepada anak-anak. Hari ini, wawa nak seru semua ibu-ibu yang miliki anak untuk memberi makanan tambahan terbaik kepada mereka. Sayangilah kesihatan mereka, "Cegah Lebih manis Dari Mengubati".


Kebaikan Mealshakes Untuk Anak-anak:
  1. rasa vanila yang menjadi kegemaran kanak-kanak 
  2. sesuai untuk kanak-kanak berumur 1 tahun keatas 
  3. sesuai untuk seisi keluarga
  4. Boleh menjadi instant sahur meal/ breakfast sekeluarga
  5. Rendah lemak namun kaya dengan 19 vitamin utama, protein, fiber dan mineral sertakalsium yang penting untuk tumbesaran kanak-kanak.
  6. Meal Shakes memberikan tenaga dan menguatkan sistem imun kanak-kanak
  7. Memberikan kecergasan dan meningkatkan kesihatan
  8. Mengurangkan eczema kepada kanak-kanak dan juga orang dewasa
  9. Meningkatkan selera makan anak
  10. Jika anak yang kerap demam lazimnya akan kembali sihat lebih cepat daripada biasa
  11. Pilihan terbaik buat mereka yang tidak pandai telan supplement berbentuk "tablet"
  12. Menangani masalah sembelit pada kanak-kanak
  13. Sesuai untuk kanak-kanak yang obesiti 





Omega Guard miliki Omega-3 terdiri daripada EPA dan DHA. Terdapat pelbagai fungsi EPA dan pelbagai tugas DHA kepada tubuh badan kita.

Kebaikan Omega Guard Untuk Anak-anak:
  1. Pertumbuhan badan yang sihat dan juga untuk kesihatan otak
  2. Sesuai untuk anak yang mudah jatuh sakit seperti batuk, selesema, asma
  3. Memperkuat sistem imunisasi badan

Kebaikan Vita-Lea for Children:
  1. Melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh badan yang tidak dapat dipenuhi daripada pemakanan harian
  2. Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh
  3. Menyokong jangka hayat hati, usus dan mata
  4. Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi
  5. Memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas
  6. Melindungi kesihatan jantung, otot dan fungsi saraf
  7. Meningkatkan kesihatan paru-paru, kolon dan prostat
  8. Menyokong pembinaan tulang yang kuat dan kesihatan tulang
  9. Membekalkan makanan kepada sel badan untuk tubuh yang lebih sihat dan bertenaga
  10. Mengekalkan tekanan darah yang normal dan rentak jantung yang normal
  11. Mencegah penyakit beguk (tiroid)
  12. Meningkatkan penghasilan sel darah merah untuk mengelakkan anemia atau merawat anemia
  13. Membantu memulihkan selera makan
  14. Melancarkan proses pencernaan
  15. Membantu meningkatkan kecerdasan minda
  16. Membantu seimbangkan hormon dan bahan kimia dalam badan
  17. Membantu penyerapan zat daripada makanan



Kebaikan Nutriferon Untuk Anak-anak:
  1. Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk meransang dan meningkatkan keseluruan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan; T-sel, B-sel dan macrophage.
  2. Melawan kanser dan tumor - interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang meransang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.
  3. Melindungi daripada influenza - ia mengimbangi imun terhadap alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus dan mikrob (demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza)
  4. Meringankan tekanan dan kelesuan - membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan dan gaya hidup aktif.
  5. Melambatkan penuaan - formula uniknya meransang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.
  6. Mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C - keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaaa. Misalnya, kembung, mual dan muntah.

Jom, bekalkan supplemen tambahan terbaik untuk anaka-anak seawal mungkin. Bagi yang sedang breast feeding, ibu-ibu boleh amalkan dan transfer nutrisi melalui penyusuan ibu. 

"ANAK SIHAT, IBU CERIA"

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa





Tuesday, 28 July 2015

KENYATAAN MEDIA YBHG TAN SRI DATO' HJ MUHYIDDIN HJ MOHD YASSIN

Assalamualaikum wbt,

Allah, satu kejutan buat wawa. Bila terbaca status Astro Awani mengenai rombakan kabinet Malaysia hari ini. Semoga Allah pelihara tanah air ku dengan RahmatMu Ya Allah.


KENYATAAN MEDIA 
YBHG TAN SRI DATO' HJ MUHYIDDIN HJ MOHD YASSIN

Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah, saya mengucapkan terima kasih kepada YAB Perdana Menteri kerana telah memberikan peluang kepada saya untuk berkhidmat dalam pentadbiran kerajaan persekutuan sebagai Timbalan Perdana Menteri bermula 10 April 2009.

Saya juga mengucapkan terima kasih kepada semua ketua-ketua jabatan, pegawai-pegawai kerajaan, pemimpin pertubuhan bukan kerajaan dan semua pihak yang telah menyokong saya sepanjang saya menjalankan tugas sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Saya menerima keputusan YAB Perdana Menteri untuk menggugurkan saya daripada kabinet dengan hati yang terbuka. Saya menghormati kuasa prerogatif YAB Perdana Menteri untuk melantik dan menggugurkan mana-mana anggota kabinet.

Sebagai Timbalan Perdana Menteri, saya telah terlibat secara langsung dalam pembuatan dasar-dasar kerajaan dan melaksanakan tugas-tugas yang dipertanggungjawabkan kepada saya dengan penuh amanah. Selama saya berkhidmat, saya sentiasa mendokong semua dasar kerajaan dan menyokong kepimpinan YAB Perdana Menteri.

Kecuali dalam isu 1MDB, saya mempunyai prinsip dan pendirian saya sendiri dalam mempertahankan hak rakyat, nama baik parti dan kepentingan negara. Jika kerana pendirian saya dalam isu ini menyebabkan saya digugurkan daripada kabinet maka saya redha.

Saya akan sentiasa setia kepada perjuangan UMNO. Sebagai Timbalan Presiden UMNO, saya akan terus melaksanakan amanah yang telah dipertanggungjawabkan kepada saya dan mencurahkan khidmat bakti saya demi memperkukuhkan parti serta mengembalikan keyakinan orang Melayu dan rakyat kepada UMNO.

Kepada Allah saya berserah.

TAN SRI DATO' HJ MUHYIDDIN HJ MOHD YASSIN

27 Julai 2015

-----

Walau apa pun, jom ambil dua biji B-Complex untuk tenangkan fikiran..hihi

Monday, 27 July 2015

7 Testimoni Kulit Cantik Dengan Collagen Powder Shaklee 2015

Assalamualaikum wbt,


Apa kahbar semua? Alhamdulillah, semoga anda semua dikurniakan kesihatan yang baik setiap masa.

Ramai sungguh yang dah cuba produk collagen, kalau di google beribu testimoni yang keluar. Alhamdulillah, shaklee always work dan sangat berkesan kepada pengguna. 

Dibawah ini, wawa kongsikan koleksi testimoni selepas menggunakan produk Collagen Powder. 

Kalau anda atau sahabat-sahabat anda ada masalah yang sama seperti mereka, dan pernah cuba macam-macam produk tapi tak berkesan, mungkin anda boleh cuba Shaklee Collagen Powder pula.


Mana tahu, sekali anda cuba, terus nak repeat order, macam kebanyakan para pengguna tegar Shaklee Collagen Powder ini. Hehehe..


Harga yang sangat berpatutan dengan kualiti dan kesan yang cepat dan ketara.


Semoga bermanfaat!! :)

TESTIMONI #1
Kesan jeragat semakin pudar. Kulit terasa lebih lembut dan cerah. Kesan calar, sunburn dah hilang.


TESTIMONI #2
Suami puji kesan jeragat semakin pudar. :D


TESTIMONI #3
Selepas mengambil Shaklee Collagen Powder selama SEMINGGU, telapak tangan yang dulunya selalu kering, kini semakin lembut dan lembab tanpa memakai sebarang losyen.



TESTIMONI #4
Walaupun baru makan Shaklee Collagen Powder selama 3 HARI, dah rasa keberkesanannya.
Kulit makin lembut, kesan jerawat makin pudar, sakit badan dah hilang, bangun pagi bertenaga, mudah buang air besar, gastrik dah hilang, pecah-pecah pada tapak kaki dah hilang.


TESTIMONI #5
Mak beliau berumur 59 tahun, selepas makan Shaklee Collagen Powder, tiada lagi eyebag, tiada lagi pigmentasi, tak cepat penat, sendi pun tak sakit dah. 


TESTIMONI #6
Selepas ambil Shaklee Collagen Powder selama 5 HARI, jerawat kurang, kulit semakin licin!! Kulit kaki pun terasa lembut jee..


TESTIMONI #7
Selepas mengambil Shaklee Collagen Powder sebanyak 2 kotak, kesan ketara kulit lebih cerah dan tona sekata, lembab, lembut. Jerawat cepat kecut, tumit kaki licin. 



Alhamdulillah.. teruja rasanya melihat perkembangan positif setiap pengguna Shaklee Collagen Powder ni. Anda ingin mencubanya sendiri? Atau ingin menghadiahkannya kepada yang tersayang?

Contact Me for more details!! :)



For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!




Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa


Thursday, 16 July 2015

Minal Aidin Walfaizin 2015, Ucapan Selamat Hari Raya 2015

Assalamualaikum wbt,

Ramai dah yang buat ucapan raya, wawa pun nak juga laa.. hihi

Selamat Hari Raya Minal Aidin Walfaizin untuk semua sahabat-sahabat blogger. Ampun maaf andai tulisan wawa ada yang mengguris perasaan kalian. Semoga lebaran ini penuh bermakna.

Jangan lupa jaga kesihatan. Nak lebih selamat, amalkan makan supplemen shaklee..hihi






Hati-hati memandu kepada perantau yang baru bertolak pulang hari ini. wawa pun masih bekerja. Semoga sampai dengan selamat ke rumah orang tua.

Selamat Hari Raya untuk semua!

Ikhlas dari Wawa & Suami.")


Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor
Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com
Whatsapp: 019 996 6576
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa


Wednesday, 15 July 2015

Set Kecantikan Shaklee Terbaik Atasi Masalah Kulit Yang Teruk

 Assalamualaikum wbt,

Perkongsian Puan N, selepas alami masalah kulit wajah disebabkan silap pilih produk kecantikan. Kegilaan perempuan dengan kecantikan tidak dapat dipisahkan. Namun, kita perlu berhati-hati dalam memilih produk yang selamat, semulajadi, halal dan berkesan supaya tidak mendatangkan kemudaratan di masa akan datang.

Walaupun sudah beribu kali diberi amaran oleh kementerian kesihatan, di beri kesedaran oleh NGO dan orang persendirian, ramai perempuan lebih gemar memilih produk yang murah dan berbahaya. Mungkin di awal penggunaan sangat bagus, namun siapa tahu akhirnya mengundang padah. Itulah yang dialami oleh Puan N, bekas pengguna produk kecantikan yang berbahaya dan kini beralih kepada produk kesihatan semulajadi. Ramai sebenarnya wanita yang alami masalah seperti ini.

Jom, ikuti kisah jatuh hati Puan N dengan Vitamin Kecantikan Shaklee.

Tuesday, 14 July 2015

Sustained Release Vita C Plus Shaklee Hilangkan Jerawat, Parut & Berminyak

 Assalamualaikum wbt,

Perkongsian Azie, selepas alami masalah kulit wajah disebabkan silap pilih produk kecantikan. Kegilaan perempuan dengan kecantikan tidak dapat dipisahkan. Namun, kita perlu berhati-hati dalam memilih produk yang selamat, semulajadi, halal dan berkesan supaya tidak mendatangkan kemudaratan di masa akan datang.

Walaupun sudah beribu kali diberi amaran oleh kementerian kesihatan, di beri kesedaran oleh NGO dan orang persendirian, ramai perempuan lebih gemar memilih produk yang murah dan berbahaya. Mungkin di awal penggunaan sangat bagus, namun siapa tahu akhirnya mengundang padah. Itulah yang dialami oleh Azie, bekas pengguna produk kecantikan yang berbahaya dan kini beralih kepada produk kesihatan semulajadi.

Jom, ikuti kisah jatuh hati Azie dengan Vitamin C Sustained Release Shaklee.

Resepi Biskut Dahlia Mudah Dan Cantik

Assalamualaikum wbt,

Dua hari lagi, Syawal menjengah tiba. Ramadhan bakal menyusul, Ya Allah sayu sangat hati ini. Semoga kita dapat berjumpa lagi Ramadhan. Bulan penuh keberkatan umpama 1000 bulan masih punya satu hari lagi. Adakah sudah terlepas atau belum? Allahua'lam.

Hari ni mood raya pun dah datang. Apa yang paling sinonim bila nak tiba hari raya? Sudah tentu semua sibuk dengan persiapan buat kuih raya kan? Wawa pun nak jugalah, baru mengoogle resepi kuih terbaik. Kuih kegemaran sepanjang zaman, memang tak dpat dipisahkan. Assebabnya, nama kuih ni sangat cantik, secantik bentuknya iaitu Kuih Dahlia!")

22 Faedah Jadi Ahli Shaklee Sempena Program YES Shaklee!

Assalamualaikum wbt,

Hai korang, apa khabar semua? Alhamdulillah, hari ni dapat bersiaran dari lappy. Sebelum ni ada sedikit kekangan. Salaam Ramadhan yang ke-28 hari ini. Ya Allah, cepatnya masa berlalu beliau bakal pergi meninggalkan kita dua hari lagi. Sudahkah kita bersedia? Semoga amalan kita diterima Allah di bulan yang mulia ini. Wawa doakan kalian yang sudi singgah diteratak wawa ni, dikurniakan rezeki yang melimpah ruah, kesihatan yang optimum dan kebahagiaan serta kekayaan dalam hidup didunia mahupun akhirat. Ameen.

--------

Friday, 10 July 2015

Pesan Imam Masjidil Haram Mekah

Shaykh Maher (imam of Harem Makkah) gives some very practical advice here:

He says:

Ideas for the last ten days:

1. Give 1 dinar in charity every night, so if it falls on laylatul qadr it's as if u gave charity everyday for 84 years.

2. Pray two ra'kaat every night, so if it falls on laylatul qadr it's as if u prayed everyday for 84 years.

3. Read Surah ikhlaas three times a night, so if it falls on laylatul qadr it's as if u read the whole Quran everyday for 84 years.

He then says spread this as you may find it on your account [of good deeds].

Allah make us of the victorious.

Thursday, 9 July 2015

Rahsia Lelaki Awet Muda

Assalamualaikum wbt,

Wawa nak kongsikan dengan korang testimoni Vivix dengan si jejaka. Wah, ingatkan perempuan je yang boleh awet muda. Lelaki pun boleh juga..hihi

Jom, lihat perbezaan jejaka hensem ni. Perubahan yang sangat ketara selepas 15 hari amalkan Vivix. Awesome!!")


Wednesday, 8 July 2015

Keajaiban Testimoni Vita-Lea Iron Formula Shaklee

Assalamualaikum wbt,

Wawa nak share satu testimoni sideline wawa iaitu Lyana Hisham. Lihat saja perubahan yang dialami selepas mengamalkan supplemen kesihatan shaklee. Nak tahu apa produk yang lyana amalkan? Jom terjah cerita lyana..")

Semoga bermanfaat kepada anda yang mengalami masalah yang sama..

Pecutan 10 Malam Terakhir Ramadhan 1436H!

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat wawa yang dikasihi? Alhamdulillah, semoga kalian sentiasa dalam rahmat Allah swt. Hari ni Ramadhan menginjak ke 21 hari, bermakna sudah sampai ke 10 malam terakhir. Apakah kita capai sesuatu untuk grab 10 malam terakhir Ramadhan? 

Tuesday, 7 July 2015

Sunday, 5 July 2015

Testimoni Energizing Soy Protein Shaklee Terbaik

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Wawa doakan kalian sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik berpanjangan. Ameen.

Siapa pernah minum ESP? Angkat kaki sikit..hihi..Pasti korang dah rasai keBESTan selepas amalkan minuman tenaga sepuluh dalam satu. Betul ke betul? Kenapa sepuluh dalam satu? Sebab, minuman khasiat ESP lebih dari sepuluh. Antaranya: