Assalamualaikum wbt,
Sebelum ni wawa tak pernah amalkan kolagen, membe selalu suggest untuk makan kolagen. Tapi wawa tak tahu nak pilih collagen apa yang terbaik. Jadi, wawa ambil inisiatif search tips memilih kolagen yang terbaik. Wawa share dengan sahabat juga ye..")

1. Perhatikan berat/size molekul kolagen tersebut. Biasanya terdapat di label. Berat molekul kolagen berasaskan ikan yang mempunyai size kurang daripada 1000 Dalton adalah lebih kondusif dan lebih senang diserap oleh sistem tubuh. Lebih serapan, lebih cepat berkesan.
2. Kedua, serbuk kolagen ikan yang semula jadi tanpa pencemaran dan bahan tambahan adalah selamat.
3. Kolagen berasaskan ikan dalam bentuk serbuk adalah yang terbaik. Ini kerana, kolagen dalam bentuk serbuk mempunyai kestabilan yang kukuh, dan tidak ada apa-apa tambahan tiruan, dan paling selamat. Produk-produk kolagen seperti produk cecair mungkin mempunyai bahan tambahan. Jadi kolagen ikan dalam bentuk serbuk adalah pilihan terbaik apabila anda membeli.
4. Tidak hanyir. Proses penghasilan kolagen yang lemah lazimnya menghasilkan kolagen yang berbau hanyir. Shaklee sangat menitik beratkan penghasilan kolagen yang bermutu tinggi. Jika anda dah cuba, pasti anda tahu kolagen shaklee sama sekali tidak hanyir. Adaa minum ok jer pagi2 
======
For Info and Order:



emel : wanrokiahwanismail@gmail.com 
 sms/whatsapp : 019 996 6576 ID Shaklee: 1109915 
COD Vitamin Shaklee : Paka & Sekitar 

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

 “INGINKAN PENDAPATAN LUMAYAN SEHINGGA 6 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA SEKARANG UNTUK SAYA BIMBING ANDA. KELAS BIMBINGAN 100% ONLINE TANPA PERLU ANDA KELUAR RUMAH. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH LAGI DIPERLUKAN”