Saturday, 30 August 2014

Herbal Blend Multipurpose Cream

#shakleeeffect

Suami saya ada masalah resdung yang kuat. Tahap alergiknya, makan kacang pun jerawat naik. Apatah lagi kalau makan seafood.

Tabiat suami saya ni, yang tak boleh makan tu laa nak makan. Hasilnya gedabak besar jerawat naik kat hidung. Seriau tengok. Bagi vitamin e, makan jarang-jarang tambah plak beliau kerja malam. Jadi, jadi alasan laa tak nak makan kan.

Malam tadi, teringat dekat herbal blend Multipurpose cream. Terus saya letak dekat jerawat. Esoknya jerawat yang besar merah menyala tu kecut. Jadi kering. Alhamdulillah.

Ya Allah, kenapa lah tak terlintas nak letak sebelum ni.

Suami saya suka sebab tak yah nak telan katanya.. ")

We are #s2uFamilies #s2united #shakleeeffect

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...