Assalamualaikum wbt,

Kurma Ajwa Asli Madinah Rihura Wajib Cuba | Mommy adalah seorang yang jenis kurang suka makan kurma. Nak tahu tak sebab apa? Sebab masa kecil-kecil dulu, kena paksa makan dengan mak ayah atuk nenek supaya makan kurma. Dan kurma tu pula, jenis kulit keras, bila makan lekat dekat tekak dan kadang rasa nak tercekik. 

Ya betul, masa budak-budak dulu bila masuk bulan ramadhan ayah mommy suka beli kurma. Tapi waktu tu tak kenal lagi dengan kurma mahal. Makan yang murah-murah je, mungkin sebab ayah tak mampu. Akibat trauma makan buah kurma kulit keras, lama juga mommy nak boleh makan kurma balik. 


Alhamdulillah, bila besar dan selalu menonton television, dapatlah kenal dengan buah kurma jenis lain. Bila tiba bulan puasa, sayup-sayup dengar iklan buah kurma kan. Itu dulu, sekarang ini lagi mudah. Picit je dekat online, macam-macam kurma ada. 



Hari ini istimewa mommy nak kongsikan kepada anda, iaitu Buah KURMA AJWA ASLI MADINAH RIHURA. Wow, memang istimewa kurma Ajwa Asli Madinah Rihura, ini kerana selain buahnya yang lembut, lemak dan tidak manis, ia mempunyai pakaging yang sangat unik. Anda tidak perlu risau jika tiada bekas untuk letakkan kurma ajwa asli madinah rihura ini, kerana ia didatangkan khas dengan zip plastik yang kemas.

KENAPA PERLU DAPATKAN KURMA AJWA ASLI MADINAH (RIHURA)?
  1. Kurma Ajwa Asli Madinah original dari tanah Madinah AlMunawwarah
  2. Harga berpatutan dan sangat mampu milik sehingga semua mampu merasa
  3. Gred 1 (lebih tinggi dari gred A) dan Gred Premium VIP
  4. Buah segar dan terbaru (handpickup dari ladang pada awal tahun 2020)
  5. Kurma tidak diperam lama-lama.
  6. Kualiti premium, dijamin dan terbaik
  7. Saiz standard, sesuai utk kanak2, golongan tua dan muda
  8. Packaging yang menarik
  9. Sesuai dijadikan gift set/hadiah
  10. Harga berbaloi sesuai utk tempahan bagi sedekah/doorgift dan sbgnya
  11. Trusted dan dipercayai
Untuk pengetahuan anda semua, Kurma Ajwa Asli Madinah Rihura sekarang tengah ada promosi tau. Ada 3 jenis saiz iaitu 100 gram, 500 gram dan 1 kilogram. Anda boleh pilih saiz mana yang anda inginkan. Kurma Ajwa Asli Madinah, memang sedap sangat. Mommy jujur cakap, dia tak macam kurma ajwa yang lain.

Kurma Ajwa Asli Madinah Rihura - 100 gram

Kurma Ajwa Asli Madinah Rihura - 500 gram

Kurma Ajwa Asli Madinah Rihura - 1kg
Jika korang nak dapatkan Kurma Ajwa Asli Madinah Rihura, boleh dapatkan dengan Agen sah seluruh Malaysia. Link facebook official Rihura :

Facebook : Rihura