Assalamualaikum wbt,

Testimoni hilang jeragat dengan youth skincare shaklee, ini terbukti berkesan dan memang menjadi pilihan ramai yang menginginkan produk semulajadi tanpa memberi kesan kepada kulit di masa akan datang.

Mommy berbesar hati nak tunjuk dekat anda semua testimoni jerarat hilang dengan menggunakan youth skincare. Anda nak tahu tak, gambar sebelah kiri dibawah ini adalah hasil daripada 30 tahun penggunaan produk skincare yang ada bahan kimia. Sebelah kanan pula, gambar selepas setahun setengah menggunakan youth skincare.

Bila mommy tengok, ya Allah hai mengapa ada orang sanggup pakai walaupun hasil pada kulit sangat menakutkan. Wanita sering ketakutan kepada jeragat bila usia menginjak ke angka akhir 30 an dan awal 40an. Waktu ini, jika tidak dijaga dengan betul jeragat boleh muncul dan mencacatkan keadaan kulit.


Jika anda mengalami masalah jeragat seperti ini dan susah untuk mencari solusi bagi menghilangkan jeragat ini, mommy cadangkan anda menggunakan Youth Skincare shaklee. Terbukti berkesan selamat dan semulajadi serta bebas bahan kimia berbahaya.

Kisah ummi Master Nadiah Suhai,

Sejak 2017, kulit Ummi Nad start jadi macam gambar di sebelah kiri tu. Kulit Ummi Nad sebelum ni cerah dan tak bermasalah sangat.

Mungkin asbab makan ubat TB, dan kesan pemakaian skincare yang claim semulajadi tapi tak berapa semulajadi, dia jadi macam tu. Pakai skincare tu pula ada lah dalam 30 tahun. Memang setia dan konsisten sungguh Ummi Nad ni.

Birthday Ummi Nad tahun lepas, Nad hadiahkan Youth Skincare yang masa tu baru je dilancarkan.

Memang ambil masa skit bila pakai skincare yang totally semulajadi, bebas 1500 bahan kimia bahaya, dan ambil masa 8 tahun R&D ni.

Along the way tu, banyak juga cabaran. Nad kena beri motivasi pada Ummi Nad supaya terus konsisten dan believe in Youth Skincare. Almaklumlah skincare baru untuk Ummi selepas 30 years.

Orang kata jeragat ni susah sangat nak hilang kan?

Alhamdulillah now berbaloi dah semuanya. March 2018 - now guna Youth. Molek dah kulit Ummi. Sekata dan cerah 🥰 

Slowly, but surely ❤️


Baca juga,

Testimoni lain Youth Skincare Shaklee


Jika anda berminat untuk dapatkan promosi shaklee, boleh hubungi mommy naa.

019-9966576 (Kak Wawa)
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Paka dan Ketengah Jaya