STATISTIK PENYAKIT DI MALAYSIA.

Assalamualaikum wbt,

Dibawah ini adalah statistik penyakit di Malaysia. Bayangkan penyakit-penyakit kronik ini semakin berleluasa di kalangan rakyat Malaysia. Pelbagai faktor yang menyebabkan berlakunya penyakit ini, antaranya pemakanan yang tidak sihat.

Statistik ini amat menggerunkan. Perasan atau tak, sekarang ini setiap rumah pasti ada pesakit terutamanya penyakit darah tinggi. Mak ayah, abang kakak atau sesiapa sahaja yang berada dalam rumah.


Mampukah kita untuk menangi masalah kesihatan ini dari terus membelenggu masyarakat kita? Walau tidak mampu untuk secara keseluruhan, bermulalah dari diri kita dan selepas itu, mulakan pula dengan keluarga dan seterusnya masyarakat.

Bagaimana kita nak bermula dengan diri kita? Mudah sahaja, mulakan dengan pengambilan makanan yang sihat, exercise secara berkala dan pengambilan supplemen secara teratur. Tiga konsep ini insyaAllah dapat mengubah statistik angka pengidap dari penyakit kronik.

Ayuh semua, kita sayangi diri sedari awal yang mungkin. Belum terlambat untuk bermula hari ini.

Pengambilan supplemen Vivix sangat mommy cadangkan untuk kesihatan keseluruhan. Jika ingin dapatkan supplemen vivix, boleh dapatkan daripada mommy pada bila-bila masa.

Jom kita kurangkan statistik penyakit di Malaysia.