Assalamualaikum wbt,
 
Pernah atau tidak kita bertanya pada diri, adakah sel-sel badan aku sihat? Macam mana kita nak tahu sel badan kita tidak sihat? Semakin hari umur kita semakin bertambah, peningkatan umur sejajar dengan peningkatan usia sel badan kita. Maka, penuaan sel badan telah pun terjadi dan menyebabkan perubahan pada badan, kesihatan, keupayaan fizikal semakin menurun.
 
Bolehkah saya kenali tanda-tanda terjadinya penuaan sel? Apabila sel kita semakin berusia, maka sel-sel badan berisiko menjadi tidak sihat. Apakah tanda-tanda sel badan tidak sihat? Ok, jom kita kenali tanda-tanda sel badan tidak sihat supaya kita boleh mencegah kesihatan kita semakin menurun.
 
Apakah Tanda-Tanda Sel Badan Tidak Sihat?
 

5 Tanda-tanda Utama Sel Badan Tidak Sihat, iaitu :
 
1. Letih
 
Tubuh badan menjadi cepat keletihan, walaupun bergerak sedikit badan mudah rasa letih. Berbeza dengan orang yang memiliki sel yang sihat.
 
2. Minda yang Lemah
 
Sel badan yang tidak sihat menyebabkan minda menjadi lemah. Kepa;a tidak dapat berfikir dengan baik. Tidak mampu mengeluarkan idea-idea yang bernas.
 
3. Kedutan dan Kulit Kusam
 
Sel badan yang tidak sihat menyebabkan kulit wajah cepat berkedut dan menjadi kusam.
 
4. Sering Sakit
 
Orang yang memiliki sel badan yang tidak sihat mudah mendapat penyakit seperti demam, selsema, gatal pada kulit dan sebagainya.
 
5. Berat Badan Bertambah
 
Sel badan yang tidak sihat juga boleh menyebabkan berat badan bertambah.
 
 
Anda boleh cek tanda-tanda sel badan tidak sihat pada diri masing-masing. Jika terdapat tanda-tanda ini, lebih baik berusaha mengurangkannya atau mengambil langkah pencegahan dengan mengamalkan supplemen dari produk shaklee.
 
Bolehkah sel badan kita jadi sihat balik? Sudah tentu boleh, wawa boleh jelaskan pada next entry ya. :)
 
 
Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai