Assalamualaikum wbt,

Tiga tahun lalu, wawa mendaftar sebagai ahli shaklee dan dijanjikan dengan keahlian seumur hidup. Wawa happy sangat, sebab mana ada syarikat yang tawarkan keahlian seumur hidup. Paling kurang, setahun sekali wajib kena renew atau perbaharui.
Keahlian Shaklee, Daftar Ahli Shaklee, Jadi Ahli Shaklee Dan Kelebihan, 7 Faedah dan Kelebihan Daftar Jadi Ahli Shaklee, Cara Jadi Ahli Shaklee dan Kelebihan Daftar Ahli Shaklee Malaysia,Kelebihan Ahli Dan Cara Daftar Pengedar Shaklee, Kelebihan Ahli Shaklee. Manfaat dan Faedah Masuk Ahli, 8 Kelebihan Saya Dapat Selepas Daftar Jadi Ahli Shakee, 5 Kelebihan Saya Rasai Bila Jadi Ahli Shaklee, Cara Daftar Ahli Shaklee & Manfaat Daftar Keahlian Shaklee, Faedah Menjadi Ahli Shaklee,  8 Sebab Kenapa Saya Pilih Bisnes Shaklee, Daftar Ahli Shaklee - Bimbingan Sehingga Berjaya, 7 Sebab Kenapa Saya Pilih Bisnes Shaklee Online, Kenapa Suka Bisnes Shaklee? | Pengedar Shaklee , Kenapa saya pilih untuk buat bisnes Shaklee, Apa yang best sangat bisnes Shaklee? Nak join jadi ahli Shaklee , 10 Sebab Kenapa Saya Memilih Bisnes Shaklee, Bisnes Shaklee Best, Faedah Join Bisnes Shaklee, Manfaat Bisnes Shaklee, Daftar Ahli Shaklee - Bimbingan Sehingga Berjaya , 7 Cara Buat Bisnes Shaklee Sampai Jadi, Bagaimana?, 5 Sebab Kenapa Bisnes Shaklee Lebih Mudah Berbanding Bisnes Lain, Images for bisnes shaklee, Peluang Perniagaan | Shaklee Malaysia, Cara Bisnes Shaklee Sampai Berjaya, Cara Bisnes Shaklee Sampai Berjaya, Motivasi, BizBYG, Bisnes Sharing, Tips Bisnes, Shaklee Johor, BISNES SHAKLEE, Alhamdulillah Dari RM58 Ke RM1762.50 Dalam Masa Sebulan, Pengedar shaklee johor, pengedar shaklee pengerang, pengedar vivix johor, pengedar vivix shaklee, Cara Bisnes Shaklee Dengan Mudah

Namun, pada tahun 2016 syarikat shaklee telah berubah dan ikut Akta Jualan Langsung yang telah diaktakan di Malaysia. Tetapi, uols jangan risau sebab shaklee tawarkan dengan belian voucher rm30 atau belian 200uv anda secara automatik telah memperbaharui keahlian anda. Mudahkan?

Apa yang bestnya adalah, belian voucher rm30 ini sebenarnya anda tak perlu membayar apa-apa pun. Ini kerana, voucher rm30 ini boleh digunakan pada next belian. Setaip rm100 belian, anda boleh redeem rm10 voucher. Jika voucher rm30, jadi belian anda perlulah rm300 dan tolak pula rm30, anda cuma perlu bayar vitamin anda tadi dengan harga rm270 sahaja.

Belian rm100 - voucher rm10 , cuma perlu bayar rm90 sahaja.

Renew keahlian tu percuma sahaja laa sebenarnya. Ok, apa manfaat yang boleh anda dapat dengan menjadi ahli shaklee? Umumnya, banyak sangat manfaat yang uols boleh dapat, hari ini wawa senaraikan beberapa sahaja ye.

MANFAAT KEKAL KEAHLIAN DALAM SHAKLEE

  • Nikmati harga jimat sehinggan 21%.
  • Dapat penjimatan pada harga 40% , sekiranya ada promosi.
  • Dapat kumpul uv dan nikmati CASH BONUS, jika cukup syarat pada setiap bulan.
  • Dapat menyertai health and wellness talk yang dianjurkan oleh shaklee dengan percuma.
  • Dapat sertai talk ilmu dari pakar Nutrisi dan Saintis dari HQ shaklee California dengan bayaran paling minima.
  • Berpeluang sertai perniagaan bersama team-team shaklee yang lain.
  • Konsultasi percuma depanjang masa, lebih kerap keep in touch dengan upline.
  • Join group online kami untuk dapatkan info-info terkini tentang shaklee promo dan sebagainya.
  • Supplemen yang terbaik di dunia kerana menjalani ujian klinikal sebanyak 80,000 kali setahun.

SIAPA YANG PERLU RENEW DAN JOIN KEAHLIAN SHAKLEE?
  1. Anda yang telah lama mengamalkan makan produk shaklee.
  2. anda yang telah lama terputus hubungan dengan upline yang pernah mendaftarkan anda dahulu. (Kategori ini perlu mendaftar baru)
  3. Anda yang dikelilingi oleh sahabat-sahabat dan keluarga yang makan produk shaklee.
  4. Anda yang ingin dapatkan harga jauh lebih murah dan berkualiti.

Dapatkan pelbagai info dan manfaat join ahli shaklee di SINI juga ye. Jika ada sebarang pertanyaan mengenai cara nak join ahli shaklee, boleh hubungi wawa juga naa. 


Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai
Pengeposan ke seluruh Malaysia