Assalamualaikum wbt,



Saya Wawa pengedar sah produk Shaklee. Sudah lebih 4 tahun saya sekeluarga menggunakan produk Shaklee dan sangat berpuas hati dengan hasilnya. Atas dorongan untuk berkongsi kebaikan dengan rakan terdekat dan kenalan rapat, saya mengambil keputusan untuk menjadi pengedar aktif.


Apa yang paling penting bagi saya adalah pengguna yang sangat puas hati lagi happy. Sebab itu jugalah saya mengutamakan kepentingan pengguna lebih daripada yang lain, dengan menitik beratkan kepentingan maklumat yang tepat sebanyak mungkin.

Tambahan pula, saya menceburkan bidang ini untuk jangka masa yang sangat panjang (forever). Anda tak perlu risau sekiranya saya “hilang” secara tiba-tiba. Pengguna yang tidak puas hati dengan perkhidmatan yang diberikan hanya akan merosakkan reputasi saya. Sedaya-upaya akan saya berikan yang terbaik.

Sekiranya anda berminat untuk mengenali saya dengan lebih mendalam, sila lawati blog saya di http://www.vitaminwawa.com dan temui saya di FaceBook dan Google+. Sebarang kemusykilan atau inginkan maklumat lanjut, hubungi saya DI SINI.