Assalamualaikum wbt,

TAKUT AMIK SUPPLEMENT KALSIUM😎

tulang rapuh, sakit tulang rapuh, osteoporosis, Pengedar shaklee johor, p[engedar ostematrix johor, pengedar ostematrix shaklee


1. Betul ke supplement kalsium yang tak larut sangkut di buah pinggang?

2. Kenapa mesti amik supplement kalsium yang  berkualiti?

3. Macamana nak pilih supplement kalsium yang berkualiti dan selamat?

Jawapan:

Memang betul supplemen kalsium yang tak asli yang tak di uji akan memudaratkn buah pinggang. Bahkn sebarang supplemen yang tak asli dan tak di uji beri kesan pada kesihatan dalam jamgka masa panjang.

Kite memerlukn 1200 mg sehari calsium magnesium bagi memastikn perjalanan darah yang normal, pembentukan dan maintenance tulang dan gigi yang sihat. Mustahil kita dapat jumlah itu dalam diet hari ini.

Oleh itu tidak hairan kenapa statistik 1 dalam 3 orang wanita dan 1 dalam 12 lelaki menderita penyakit reput tulang atau patah tulang pinggul menderita kesakitan sepanjang hayat.

Cuba perhatikna kenapa nenek lebih cepat bongkok dari atuk. why? Sebab nenek banyak derma kalsium pada zuriat-zuriat. Setiap zuriat mengambil lebih dari 1 kg kasium. Bayangkan mak kita yang beranak 10 orang.

Bagi suami yang sayangkan istri jadikan hadiah supplemen ini demi tulang yang kuat bantu para isteri agar tidak sakit sendi dan lenguh sana sini. Sesungguhnya galian kalsium magnesium ini lebih bernilai dari emas!! Jangan lupa hadiahkan pada ibu ayah juga yea.

Cari kalsium supplement yang ada kajian saintifik. Ada formula campuran kalsium, magnesium, phosporus, vit D++ dalam kadar seimbang agar penyerapan berlaku dengan mudah. Cepat larut dan diserap ke dalam pembuluh darah dengan selamat.

Kenapa Ayahanda amalkan Oestematrix sudah lebih 27 tahun setiap hari (dulu namanya Calsium Magnesium)?

Jawapannya mudah sebab Ayahanda faham yang kasium magnesium adalah mineral wajib ada dalam diet dan ia mestilah yang telah di uji selamat. Kite tidak mahu ambil risiko sebeb buah pinggang tiada nilainya kalau rosak kos rawatan terlalu tinggi.

Beratus ribu rakyat malaysia mengamalkan oestematrix dengan kesan yang amat positif bertahun-tahun lamanya.

Anda boleh mula mengamalkan dan berkongsi dengan orang tersayang di sekeliling anda tanpa was2.

Tahniah dan terima kasih pada anda yang setia dengan KUALITI products dari syarikat yang telah bertahan lebih 60 tahun...

KESIHATAN ADALAH KEKAYAAN SEBENAR❤

#shakleeForLife
#LivewellBewell
#healthIsRealWealth