Assalamualaikum wbt,
Berkesan, Terbukti shaklee, shaklee johor, Pengedar Shaklee Johor, Pengedar Vivix Shaklee Johor, Pengedar Vivix Pengerang Johor, Pengedar Shaklee Pengerang, Pengedar Set Kesihatan Shaklee Johor,
Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee
Satu Kajian Penanda Aras
Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee adalah kajian perintis mengenai pengguna suplemen pemakanan jangka panjang yang menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik, berbanding mereka yang mengambil multivitamin jenama lain atau tiada multivitamin sama sekali.


Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee [Shaklee Dietary Supplement Study] adalah kajian bebas oleh University of California, Berkeley, ke atas corak penggunaan, status kesihatan dan nutrisi pengguna jangka panjang pelbagai suplemen pemakanan. Kajian rentas-silang ini telah diterbitkan dalam Nutritional Journal, jurnal saintifik ulasan-sejawat atas talian pada Oktober 24, 2007. 


Hasil kajian ini membantu mengesahkan apa yang telah kami di Shaklee tegaskan selama ini
  • Pendekatan gaya hidup sihat jangka panjang Shaklee merangkumi pilihan pemakanan bijak dari segi makanan dan suplemen, serta bersenam untuk mencapai dan mengekalkan berat yang sihat ternyata akan menyokong kesihatan dan kesejahteraan yang optimum.
  • Dan kami mahu anda memastikan bahawa gaya hidup sihat anda turut merangkumi diet yang bijak, pengambilan suplemen, dan strategi senaman semasa anda berusaha untuk mencapai kesihatan yang optimum.

... dan keputusannya amat Mengagumnkan!
  • Tahap Nutrien Darah yang Baik
  • Penanda Bio Utama Kesihatan Jantung yang Baik
  • Kekerapan Penyakit Lebih Rendah
  • Tahap Selamat Vitamin D dan Zat Besi

PENGGUNA PELBAGAI JENIS MAKANAN TAMBAHAN MEMPUNYAI:
Risiko Penyakit Jantung Lebih Rendah

11% Nisbah Kolesterol Lebih Rendah
33% Tahap Trigliserida Lebih Rendah
Penyakit Berkaitan Otak dan Jantung Lebih Rendah

36% Tahap Homosisteina Lebih Rendah
Risiko Penyakit Jantung, Kanser, Kencing Manis Lebih Rendah

59% Tahap Protein Reaktif-C Lebih Rendah
39% Risiko Peningkatan Tekanan Darah Lebih Rendah
73% Risiko Kencing Manis Lebih Rendah