Sesi Menggubah Hantaran Kahwin

Assalamualaikum wbt,

Hai korang, dah tidur ke? Hihi. Wawa baru selesai gubah bunga untuk hantaran kahwin adik wawa raya ketiga nanti.😊

Tahun ini saja ada dua majlis perkahwinan dalam family wawa. Bulan may hari tu adik perempuan, kali ni adik lelaki pula. Isterinya orang kelantan. Kahwin time hari raya haji, harap-harap jalan tak sesak laa.")


Gubahan yang tak seberapa, ye laa orang kata tangan tak ada pantat siput.πŸ˜„
Maksudnya kurang kreatif. haha

Inilah hasilnya. Selamat malam sahabat.

Share:

3 comments:

  1. Eh...cantiklah tu Wawa
    Kalau nak upah ingat dah berapa tu.

    ReplyDelete
  2. cantik...tak pernah dengar perumpamaan tu 'pantat siput'..huhu..

    ReplyDelete
  3. Betul tu kak zakie, mak wawa tanya kat kedai gubah utk 9 bekas rm500... mak aihh, sayang duit.

    nohas- hhaha. biasa org tua2 cakap macam tu.. tgn tk de seni..

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne