Assalamualaikum wbt,

Isteri : Bang... hari ni abang masak lauk tengahari ya..

Suami : Ok sayang... nak masak lauk apa ye?

Isteri : Telur goreng campur sayur... boleh? Saya pening la... tadi dah masak nasi. Lauk je tak sempat.

Suami : Ok syg. Pergi rehat dlm bilik dulu. Eh jap!!! Telur ada, tapi nak campur sayur yang mana?

Isteri : Abg ambil sayur yang berikat tu lepas tu goreng sama telur ye.

*10min kemudian*
Suami : Ok..... siap suda.. mari turun makan. Ceh tengok kat bawahhhh. 😉😉😉

















6 Comments

  1. HEH...HEH..RAJIN SUNGGUH.
    KAK TAG WAWA SEGMEN NI..http://karyaku-paridahishak.blogspot.my/2016/08/pencarian-bloglist-untuk-blog.htm

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. terbaek.. hehe.. kalau ejulz pun mcm tu jugak jadi kot.. hehe

    ReplyDelete
  3. Jemput singgah tgk entry terkini k.. :)
    1. APERTURE SQUAD

    ReplyDelete
  4. huhu.seramnye rupa masakan tu .

    ReplyDelete
  5. hahaha...dpt gak lawak ni kat group whatsap...sangat kongjak somi dia kan...senang betol la keje dia...sekali harung katenye...ntah basuh ke tak tu ek...hahaha...pitam :D

    ReplyDelete
  6. bhahahaha...memang gurauan yang menggugat jiwa neh.

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊