Assalamualaikum wbt,

Entry sebelum ini wawa kongsikan simpton tekanan darah rendah. Boleh baca di SINI untuk kenal pasti adalah anda punyai tekanan darah rendah.

Menjawab soalan Huda, bolehkah Vivix di minum oleh orang yang mempunyai tekanan darah rendah?

Ya, jawapannya  boleh.

Merujuk kepada entry sebelum ini, Dr Ismail menjelaskan bahawa tekanan darah rendah terjadi seperti situasi di bawah :


"Antara penyebab tekanan darah rendah adalah berlakunya kekurangan volum darah (cecair mengalir dalam saluran darah seperti pendarahan yang tidak boleh terkawal), dehidrasi (yang mengurangkan kandungan cecair dalam badan seperti kes muntah yang teruk dan cirit-birit), dan masalah jantung (denyutan jantung yang agak cepat mahupun sebaliknya yang terlalu lambat dan keadaan otot yang lemah), kehamilan, dan sebagainya.
Dr. Ismail turut menjelaskan tekanan darah rendah adalah berpunca daripada pelbagai penyakit yang telah sedia ada seperti penyakit jantung koronari, lemah jantung, gangguan rentak jantung, masalah injap jantung, penyakit buah pinggang, kencing manis yang tidak terkawal, paras gula rendah, penyakit berkaitan sistem endokrin seperti penyakti adrenal dan tiroid, serta kesan sampingan daripada ubat-ubatan yang diambil selain faktor genetik."
Ini bermakna, tekanan darah rendah adalah di sebabkan oleh faktor kesihatan badan yang lain seperti yang di terangkan di atas. Jadi, bagaimana Vivix membantu mengatasi masalah tekanan darah rendah?

Vivix bertindak memberi makanan pada sel badan kita. Untuk pengetahuan anda, sel badan kita mengalami kerosakan beribu-ribu sel setiap hari. Ia disebabkan oleh persekitaran yang tercemar, radikal bebas, pemakan yang tidak seimbang, suhu yang melampau dan sebagainya.

Jadi, dengan mengamalkan 1 sudu Vivix setiap hari anda dapat memberikan tenaga sel badan untuk hidup dengan lebih sihat dan seterusnya memberikan kesihatan yang lebih baik pada tubuh badan anda.

Testimoni Stabilkan Tekanan Darah Rendah Dengan Vivix


Di bawah ini wawa kongsikan testimoni sideline dan mertuanya yang mempunyai tekanan darah rendah. Mertuanya kini sudah mencecah usia 60++ di mana dahulu wajah mertuanya pucat lesi (bak kata orang Terengganu). Alhamdulillah, kini semakin cergas malahan kulit mertuanya menjadi pinkish macam orang muda. Hihi

Kelebihan mengamalkan Vivix shaklee ini, mereka pasti mendapat kesihatan yang lebih baik yang mana dulu punyai masalah gastric, pening dan loya selalu muntah. Kini tiada lagi. Alhamdulillah, dengan izin Allah swt semuanya.

REMINDER : PROMOSI VIVIX BULAN INI DI SINI dan di SINI