Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, wanita mana yang tak gembira apabila sudah beranak tiga disangka anak dara.😄

Tentulah happy, inilah pengalaman yang di lalui oleh akak cantik ini, di mana sewaktu masih remaja mempunyai masalah kulit berjerawat tebal dibahagian pipi, hidung serta dagu. Alhamdulillah, syukur selepas bertemu dan mengamalkan produk shaklee masalah jerawat hilang dan wajah lebih awet muda.



Nak tahu apakah set gojes untuk wanita kembali awet muda?

UNTUK MU WANITA !


Set gojess ni khusus shaklee offer dari bulan ni Julai 2016 sampai lah September 2016 untuk wanita wanita yang nakkk SANGAT GOJES & TERINGIN JADI MOMY GOJES ! Haha senang cerita nak gojess lah!

So pembelian set gojes ini akan menerima beg yang cantik di tepi tu yeaa. Hijau dan merah !

✅ ESP - soya didatangkan di dalam bentuk serbuk yang lazat, senang untuk dibancuh, membantu memberikan tenaga untuk kaum wanita especially bekerja di luar mahupun suri rumah, ingin kekalkan kulit cantik muda remaja dan maintainkann berat badan tak naik dan slim.

✅ VITAMIN C - memelihara kulit kita daripada kusam, tidak bermaya, berminyak, jerawat, jeragat dan membantu mencerahkan kulit dengan lebih sekata dan bebas cela. Sebotol vitamin c boleh consume sehingga 6bulan lamanya. 

✅VITALEA - sumber multivitamin yang pertama diasaskan oleh shaklee membantu untuk memberikan tenaga yang luar biasa kepada si wanita yang bekerja dari pagi sampai malam. Hak ni seriuss boost energy pangkat tok nenek best 👍🏻

✅ GLA COMPLEX - vitamin untuk stabilkan hormon dan membantu menaikkan seri wajah dengan lebih pinkish, felawles dan glowing! Pssttt gla complex ni jugak bagos untuk memelihara rahim wanita dari terkena cyst / fibroid dan kanser. 

So mak dara, anak dara nak gojess selalu haruslah grab SET GOJES WANITA yang masih lagi berlangsung kempen selama 3 bulan. 

Free guideline
Free consultant
Fast delivery
Fast action, fast result

Beauty & Healhty Coach

Kredit : SyukSyukriyyah