Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, syukur pada Allah swt. Setiap hari ada saja yang mengorder vitamin shaklee. Syukur Allah gerakkan hati-hati mereka yang memerlukan dan ingin mencuba vitamin shaklee. 2 hari sekali, wawa akan buat order samada pos ke wawa sendiri atau pun ke customer secara terus. 

Bagi sesetengah tempat yang jauh dari Gdex, wawa akan gunakan khidmat dropship dengan upline wawa. Upline biasanya pos melalui Pos Laju. 





Sepanjang 2 tahun wawa menjalankan bisnes shaklee, hanya beberapa kali sahaja wawa berurusan dengan pos laju. Di sebabkan kekangan waktu wawa untuk pergi ke pos laju, wawa lebih suka menguruskan bisnes secara online 100% . Di mana wawa serahkan kepada pihak shaklee Hq untuk menguruskan order-order vitamin shaklee secara terus kepada customer.

Tugas wawa hanya menerima order dan bayaran dari customer dan juga dapatkan detail mereka untuk proses pengeposan. Wawa tak perlu beratur panjang di pos laju untuk membuat pengeposan kepada customer. 

Alhamdulillah, feedback customer sangat memberangsangkan kerana barang mereka sampai dengan cepat. paling cepat 1 hari dan paling lama 5 hari bekerja (mengikut kawasan masing-masing). 

Part paling best bila dapat bonus. Shaklee bayar bonus kepada setiap sid yang layak pada pertengahan bulan. Bagi yang berkerja, bonus shaklee menjadi pendapatan sampingan yang dapat membantu dalam kewangan keluarga. Tidak perlu pening bila duit gaji dah habis. hehe

Ada yang ingin berbisnes dengan shaklee? Boleh whatsapp wawa ye +6019-9966576 . Bisnes paling mudah wawa ceburi adalah bisnes shaklee. Tak caya? Mai cuba.