Assalamualaikum wbt,

Siapa sangka ibu yang dulu segar mampu berjalan ke sana ke mari, kini terlantar sakit akibat kencing manis. Luka sikit di bahagian kaki kini semakin merebak luas, dari warna cerah kini semakin gelap akibat memburuk. Kata doktor, tiada jalan lain untuk selamatkan ibu hanya "potong kaki" yang dapat menghalang dari terus merebak lebih teruk.

Allahuakbar, itulah luahan seorang anak yang mempunyai ibu sakit kencing manis atau diabetes. Serahkan pada doktor untuk membuang bahagian yang memburuk. 

Wawa yang dengar ini pun seriau, apatah lagi yang mengalami situasi ini? Adakah anda mempunyai ibu atau ayah yang mengalami sakit Kencing Manis? Jika ya, sanggupkah anda melihat kaki ibu di potong? 

Jadi, marilah sama-sama membantu ibu ayah kita kembali sihat sempurna dengan mengamalkan vitamin shaklee.

Bagaimana Vivix Shaklee membantu mengatasi diabetes?




Ramuan Vivix yang terdiri daripada campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit diabetes dengan:

Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”) 

Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak.  Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.

Mengawal kepekatan gula dalam darah

Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat. Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.


Boleh hubungi saya untuk pembelian Shaklee atau daftar jadi ahli Shaklee di:
♥ Puan Wawa ♥ sms/whatsApp:  019-9966576
♥ Fb: www.facebook.com/vitaminwawa sila klik LIKE utk info terkini

Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.