Assalamualaikum wbt,

Banyak hari wawa simpan story sendiri, berlawan perasaan nak sharing ke tidak, nak ke tak nak. Wawa tahu di luar sana juga alami perkara yang sama. Rasa bersalah pula jika wawa tak berkongsi.



Sembelit, tak semua orang alami. Bila ditanya dengan ramai orang pun, pasti mereka jawab, saya tak sembelit sebab hari-hari membuang. Tapi, kadang-kadang tak membuang sampai seminggu sebab dah tak rasa nak membuang kan..hehe

Ya, itulah perkara yang sering wawa alami. Wawa tak ada sembelit pun, tapi jarang membuang. Kalau sakit perut pagi, kita tahan buat kerja sampai habis lepas tu sakit perut tadi dah hilang. Terus tak membuang. Waktu pagi, jika membuang pun dalam jumlh yang sedikit tak padan dengan makan banyak.. 

Pada wawa perkara itu normal, dan korang juga pasti anggap situasi itu normal juga kan? Hihi

Alhamdulillah, sejak wawa amalkan 4 biji OSTEMATRIX setiap malam sebelum tidur pagi wawa sangat menyenangkan. Wawa pasti buang segala toksin dan bahan buangan dalam badan ini dengan senang hati. Tanpa perlu paksaan, ia keluar dengan mudah.

Kenapa Ostematrix dapat bantu atasi masalah sembelit atau sukar membuang?

Ostematrix mengandungi Magnesium yang bertindak melembutkan najis. Bila najis lembut, senang lah nak membuang, kan?

Tahukah anda, jika dibiarkan barang yang ssepatutnya dibuang lama berada dalam badan kita ia memberi kesan yang tidak bagus seperti pening, stress, letih, tak selesa, wajah kusam tidak berseri dan sebagainya. 

Jika anda ada masalah sembelit atau susah nak membuang, memang wajib cuba OSTEMATRIX. Bukan hanya dapat bantu hilangkan sembelit malah membantu menguatkan tulang.

Nak order ngan wawa pun boleh, whatsapp je wawa 019 996 6576.