Monday, 18 January 2016

Testimoni : Kulit Cerah Minum ESP Shaklee

Assalamu'alaikum Dearies,

Apa khabar semua? Alhamdulillah, wawa doakan kalian sentiasa dikurniakan rezeki yang melimpah ruah, kesihatan yang terbaik dan dimudahkan segala urusan harian. Amin insyaAllah.


Wawa nak kongsikan testimoni pengguna ESP dan Vitamin C. 

Alhamdulillah, suka wawa tengok perubahan mereka yang mencuba ESP ni. Adik kita sorang ni pun apa kurangnya.

Selepas konsisten mengamalkan ESP dan Vitamin C, jerawat semakin mengecut, kulit makin cerah dan pinkish, tak perlu pakai blusher dah ni.. Hehe

Tiada lagi kulit kusam, yang tinggal hanyalah kulit cantik lebih berseri.")

Nak cuba set cantik shaklee? Boleh whatsapp wawa 019 996 6576.

4 comments:

  1. Utk anak remaja memang sangat cepat bertindak Wawa
    Siapa yg dah guna pasti tahulah..
    Mungkin tuan badan tak nampak sangat tapi mamanya boleh nampak.

    ReplyDelete
  2. wah putih bersih kulitnya cantik tu...

    ReplyDelete
  3. Lya pun amalkn minum shaklee ni...x pernh lgi buat riview asyik lupa je hihi

    ReplyDelete
  4. nampak sangat perbedaannya kan ;)
    tq singgah blog PG ya wawa :)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊