Assalamualaikum wbt,

Hai semua, selamat petang. Apa khabar kalian? Wawa  doakan semua yang sudi singgah di teratak wawa ini dikurniakan kesihatan yang baik dan optimum sepanjang masa.

Alhamdulillah, syukur pada Allah diberi peluang untuk hirup udara hari ini, dapat bernafas dengan izin Allah swt. Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah.

Bersiaran lewat hari ini, memandangkan keadaan internet yang kurang mengizinkan. Walau apa pun syukur, petang ini masih dapat bersiaran..")

Cantik dan wanita tak dapat dipisahkan. Lumrah alam, setiap dari kita sukakan kecantikan. Betul ke betul? Kalau tidak takkan ada lambakan pelbagai produk untuk mencantikkan wajah. 

Tidak ketinggalan shaklee yang telah bertapak di Malaysia ini lebih 50 tahun. Shaklee membantu para wanita, lelaki, kanak-kanak, warga emas dan semua melalui pemakanan tambahan iaitu memberi nutrisi penting pada sel tubuh supaya tampil dengan sihat dan ceria.

Cuba lihat testimoni yang wawa kongsikan dibawah, pelbagai masalah yang dialami sebelum cantikndengan izin Allah bersama produk nutrisi kecantikan shaklee.

Testimoni #1 : Jerawat di seluruh wajah dan gelap



Beliau mengamalkan set cantik shaklee iaitu ESP membantu membekalkan protein pada setiap sel badan. Dimana protein amat penting kepada pertumbuhan sel baru yang sihat.

Vitamin E pula adalah untuk mengatasi masalah kulit berparut dan terbakar. Adakala kulit wanita asia muda terbakar/sunburn apabila berada dibawah matahari yang lama.

Vitamin C pula berperanan merangsang pertumbuhan collagen pada kulit. Dimana kolagen amat membantu dalam pemulihan masalah kulit, menegangkan kulit serta melembapkan kulit.


Testimoni #2 : Kulit lebih licin dan berseri


Selepas mengamalkan set cantik shaklee, masalah kulit kusam akak dapat diatasi. Perbezaan jelas ketara diantara gambar kiri dan kanan. 

Gambar kiri : lebih kusam, nampak lebih tua, kesan-kesan jerawat.

Gambar kanan : kulit glowing, tiada lagi kulit kusam, cantik, cerah dan berseri.

Testimoni #3 : kulit lebih berseri-seri


Niat dihati ambil untuk perbanyakkan susu, ramai pula yang tegur kulit saya berseri-seri. Untungkan!")

Alhamdulillah, ini antara yang berjaya. Lebih beribu testimoni diluar sana berjaya dengan set cantik shaklee. Adakah anda ingin mencuba?

Hubungi wawa hari ini,

Your Beauty & Health Consultant,
-WAWA-