Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar si cantik manis sahabat wawa? Alhamdulillah, semuanya sihat-sihat ye.

Ada yang alami masalah kulit tak? Wawa nak kongsi testimoni kulit jadi cantik dengan set cantik shaklee..")

[ Muka bermasalah buat Hilang Keyakinan Diri ]


Yang belah kiri tu adalah suatu ketika dahulu waktu zaman belajar . Sedih muka teruk macam tu. Orang yang menegur tu sampai dah berbelas belas. Asal nampak je mesti tanya kenapa muka hang weh? Teruk aku tengok.

Lost confident? Yes! Absolutely yes! Lagi lagi time presentation. Segannnnn. Nak hadap satu kelas bercakap kat depan pung pang pung pang depan lect lagi tapi diri sendiri tak yakin pun sebenarnya.

Dah macam macam produk cuba. Ada yang serasi ada yang tak. Ada yang sedapkan hati kata sabarlah kita hidup akan ada satu tahap muka kita akan teruk sangat. Sebab hormon. Dan dari situ cuba sabar sikit sikit.

Sekarang? Dah jumpa produk Shaklee. And I can say YAYYY I'M HAPPY!!! Sebab vitamin dia semua tiptop!!! Hani baru je amalkan Vita C dalam 2 bulan. Tapi muka smooth tau!! Korang kena cuba. Baru tau keberkesanan dia macam mana.

Shaklee bukan ubat ye sayang sayang. Tapi adalah suplemen tambahan atau pun vitamin yang membantu perkembangan sistem tubuh. Doktor pun syorkan pengambilan Shaklee tau. Haa hebat Shaklee ni. 

Alami dilema yg sama?
Jerawat & kulit kusam?
di hantui parut hodoh?

Kenalah rawat sebelum terlambat. Hubungi wawa rakan kesihatan dan kecantikan anda..")

Your health & beauty consultant,
-wawa-