Make Up Artis Puji Kulit Saya Cantik!

Assalamualaikum wbt,

Jangan marah naa, tajuk kasi hot sikit. "Saya" merujuk kepada tuan empunya badan Yani.



Semalam share pasal Makeup Remover Nutriwhite, terus di pinang 5 orang.")

Lepas ni jangan terkejut kalau hidung yang berduri pon jadi licin. Hihi

Tu pengalaman sendiri tau, dulu Hadif pernah kutuk ibu dia sendiri "eeeiii kenapa hidung ibu tajam"

Pedih sungguh! 

Sekarang dia la antara yang suka main hidung ibu. Tak malu dah. - Yani

Mahukan make up remover MAGIK ni cepat wassap 019-996-6576 untuk Wawa terus pos ke rumah anda.

#kulitmulus
#nutriwhite


Share:

4 comments:

  1. jrg pakai.. sbb x pakai makeup.. klu x pakai makeup kena pakai gak ke makeup remover ni

    ReplyDelete
  2. aah, tk pakai make up pun pakai jugak.. sebab makeup remover ni die buang daki2 dan kotoran yang ada kat wajah kita.. dengan cuci sahaja tk membersih sepenuhnya..

    cik en nak cuba? whatsapp wawa deh.. hehe

    ReplyDelete
  3. mmg cantik mulus kulit mukanya tu...

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne